czwartek, 27 lipca 2017

Przywołując lato zapachem z Yankee Candle | Lemongrass & Ginger



Witajcie!

Po bardzo długiej przerwie związanej z sesją, obroną pracy magisterskiej, zmianą pracy oraz wieloma innymi czynnikami- jestem!
Dziś przybywam do Was z intensywnie letnim postem zapachowym, mianowicie z recenzją wosku YC o nazwie Lemongrass & Ginger.

Ciekawi czy wosk przywołuje letnie ciepłe dni czy może ból głowy?
Zapraszam do dalszej części!





Jestem zwolenniczką raczej kwaśnych i rześkich zapachów, może nieco słodkich i świeżych ale nie duszących i mdlących czy też ciężkich męskich. Dzisiejszy bohater to mieszanka trawy cytrynowej i imbiru. Zapach pochodzi z serii Classic.


Zapach: Lemongrass & Ginger
Cena: 9zł
Waga: 22g
Dostepność: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/2071-lemongrass-and-ginger.html



Bardzo czekałam na przyjście tego wosku, wiązałam z nim wielkie nadzieje i plany w deszczowe letnie wieczory, których tego lata nie brakuje.
Zapach jest dość intensywny jak na takie połączenie nut zapachowych i to wcale nie przez imbir.
Według mnie wosk jest typowym letnim zapachem - nutka kwaskowatości i przypraw korzennych delikatnie wyczuwalnych to zdecydowanie to co przypadło mi do gustu. Moim zdaniem zapach kryje w sobie nuty letnich cytrusów co idealnie możemy przypisać do letniego klimatu. Szybko wyczuwalny po odpaleniu świeczki i stopnięciu wosku, nawet po wygaszeniu jest dość długo w pokoju. Świeży, kwaśny i typowo letni- mój kolejny ulubieniec.
Tak więc ból głowy możliwy jedynie przy wyborze zapachów;)


Znacie ten zapach? Jakie lubicie szczególnie w letni czas?

Pozdrawiam
nutkowa

3 komentarze:

  1. Te świeczki są cudowne !
    ----------------------------------------------------------------------
    Zapraszam do mnie :)
    http://www.dobrebozpolski.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...