poniedziałek, 30 stycznia 2017

Zapach, który umilał mi świąteczny czas


Witajcie. Od świąt minęło już trochę czasu ale dziś chciałabym Wam pokazać jaki zapach umilał mi okres świateczny.



Wosk Christmas Eve to zdecydowanie wosk świąteczny. To wlasnie jego palilam podczas przygotowan do wigilijnej kolacji czy swiatecznych obiadów.



Cena: 9 zl
Zapach: slodkie kandyzowane owoce
Waga: 22g
Dostępność:  sklep internetowy goodies.pl




Zapach Christmas Eve jest zdecydowanie tym zapachem, ktory przypomina przygotowania do świąt. Unoszacy sie w powietrzu zapach slodkich kandyzowanych owocow to glowna nuta zapachowa tego wosku. Generalnie wosk mozna okreslic mianem slodkiego. Pewnie z racji tego, nie kazdemu przypadnie do gustu. Pomimo tego iz osobiscie nie przepadam za bardzo slodkimi zapachami, tego umilacza polubilam. Święta to szczegolny czas, dlatego uwielbiam wszystko co się z nimi kojarzy. Pomimo tego iz w piekarniku piekl sie swiateczny keks, zostawilam w pokoju odpalony wosk Christmas Eve.
Polecam kazdemu, kto lubi magię świąt oraz zapachy slodkich potraw przygotowywanych na swiateczny stół.

Pozdrawiam
Nutkowa

4 komentarze:

  1. Lubię woski używać jako zapach do szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że by mi się spodobał ten wosk i znając mnie paliłabym go zawsze gdy byłoby mi smutno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy żadnego wosku ;) Ale gdybym miała, to pewnie właśnie w okresie świątecznych przygotowań, kiedy potrzebujemy wejść w nastrój. Zapach wydaje mi się interesujący i pewnie by mi się podobał!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...