środa, 9 listopada 2016

Zabieg liftingu w trzech szybkich krokach od AA


Witajcie, zapewne już wiecie, że uwielbiam fundować sobie domowe spa w wolnych chwilach. Ostatnio testowałam zabieg w 3 krokach- Lifting antygrawitacyjny od AA. Ciekawe jak się spisał?
Zapraszam na recenzję!




Zabieg liftingu od AA to nic innego jak peeling, maska i krem. Każdy etap znajduje się w saszetce, która spokojnie może nam starczyć nawet na dwa użycia.





Cena: ok. 7 zł
Pojemność: 13 ml
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-736-AA-Lifting-antygrawitacyjny-13-ml.html



3 KROKI :



Jak wykonać zabieg?



Zabieg wykonałam zgodnie z instrukcją. Zanim wykonałam peeling, oczyściłam skórę twarzy z zanieczyszczeń oraz makijażu. następnie nałożyłam peeling. Peeling jest bardzo delikatny ale skuteczny. Dobrze radzi sobie z oczyszczeniem otwartych porów, złuszcza pozostały martwy naskórek. Peeling wykonywałam masując twarz przez chwilę. Następnie delikatnie go zmyłam pod letnią, bieżącą wodą. Krok 2 to maska. Maskę nałożyłam również lekko masując skórę twarzy pozostawiając ją na kwadrans. Po upływie tego czasu zmyłam maskę pod bieżącą wodą. Ostatni krok 3 to krem. Zastosowałam go jak zwykle nakładam krem, wklepując w skórę.
Po trzy stopniowym zabiegu liftingu mogę powiedzieć, że skóra wizualnie wyglądała na bardziej wypoczętą i promienną. Skóra była ładnie oczyszczona, bardziej elastyczna i jędrna. Myślę, że zabieg liftingu od AA to super rozwiązanie na wykonanie samej w domu swojego małego spa. Trwa to całkiem szybko a potem możemy cieszyć się zadowalającym efektem na skórze twarzy.




Znacie ten zabieg?
Lubicie fundować sobie takie domowe spa?



Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. uwielbiam domowe spa ale zazwyczaj korzystam z maseczek które są w tubach lub słoiczkach, jakoś forma saszetkowa nie bardzo mi odpowiada bo denerwuje mnie forma aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to tak zazwyczaj enzymatyczny peeling z tubki robię ze względu na popękane naczynka ; nigdy nie kupowałam takich saszetkowych

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...