sobota, 12 listopada 2016

Przyprawy z raju czyli zapach Yankee Candle - Paradise Spice



Witajcie, pogoda za oknem bardzo nastraja na zaszycie się pod kocem z kubkiem gorącej czekolady i książką a na umilenie tych chwil możemy oczywiście odpalić ulubiony zapach od YC.
Dziś przedstawię Wam sampler o bardzo nietypowych nutach zapachowych ale czy jest to mój ulubiony zapach? Tego dowiecie się w dalszej części posta!
Zapraszam.



Z Yankee Candle bardzo lubię odpalać w kominku woski zapachowe. Dziś mam dla Was recenzję mojego pierwszego samplera o wdzięcznej nazwie Paradise Spice.


Waga: 49g
Zapach: Paradise Spice: cynamon, goździki, wanilia, banany
Cena: 11zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/samplery/61-przyprawy-z-raju-paradise-spice.html


Sampler wydaje się być ciekawą alternatywą dla używanych przeze mnie do tej pory klasycznych wosków zapachowych. Zapach na sucho jest całkiem ciekawy i dość intensywny. Już po chwili od zapalenia świeczki możemy wyczuć nuty przypraw domowego ciasta, które często robimy tylko zimą. Goździki, cynamon, wanilia to zdecydowanie przeważające nuty zapachowe, banan jest delikatnie odczuwalny i przytłumiony przez przyprawy. Faktycznie możemy poczuć się zrelaksowani przy tym zapachu. Ja uwielbiam goździki i wanilię, dlatego zapach nie przeszkadza mi jeśli jest dłużej palony. Niemniej jednak może stać się drażniący i duszący. Osobiście nie palę go długo, ponieważ moi domownicy nie przepadają za intensywnością świeczki. Myślę, że zapach jest idealny na okres późnej jesieni, kiedy za oknem mamy już mniejszą temperaturę a w domu unoszą się zapachy ciast z przyprawami korzennymi.



Znacie ten sampler?
Lubicie takie zapachy?


Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Nie znam go JESZCZE, ale wydaje się idealny na te jesienno-zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu zapachy lubię, ale od jakiegoś czasu do kominka daję jedynie olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi kusząco :) Nie znam tego zapachu, ale chętnie przetestuję :) U mnie jesień to także czas zapachów :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski z yankee, relaks przy nich w te zimne dni to jedyne na co czekam do wieczora :D

    aktualnie prowadzę konkurs, zapraszam do wzięcia udziału u mnie na blogu w którym rozdaję kilka fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię fluffy towels i snowflake cookies :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...