środa, 2 listopada 2016

Krem do suchej skóry dłoni Argan & Baobab Oil || AA || Oil Essence


Cześć, za oknem pogoda nie rozpieszcza, deszcz, wiatr, dlatego nasza skóra potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Nie tylko ta na twarzy ale i ta na dłoniach. Dziś mam dla Was recenzję kremu od AA, który mógłby nam pomóc w walce z zadbanymi dłońmi ale czy spisał się u mnie?
Zapraszam na recenzję!



Krem mieści się w małej, poręcznej tubce, którą można bez problemu wrzucić do torebki. Kosmetyk zamykany jest na zamknięcie typu klik.







Skład:






 Pojemność: 75 ml
Zapach: delikatny
Konsystencja: dość gęsty
Kolor: mleczny
Cena: ok. 10 zł
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-658-AA-OIL-ESSENCE-Krem-do-rak-przeciwzmarszczkowy-wygladzenie-i-jedrnosc-skora-sucha-75-ml.html





Krem ma bardzo delikatny zapach, który długo utrzymuje  się na skórze. Aplikacja jest przyjemna i szybka. Krem nie jest 'tępy', pomimo tego iż jest dość gęsty, co może nieznacznie wpływać na jego wydajność. Po nałożeniu i wmasowaniu kosmetyku, nie czujemy dyskomfortu na skórze choć krem pozostawia lekką ochronną powłokę na skórze. Krem do rąk argan and baobab oil dobrze nawilża skórę i wygładza. Po dłuższym czasie stosowania skóra na dłoniach jest gładka i mięciutka.
Krem nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Stosowałam go na przemarznięte dłonie zaraz po przyjściu do domu lub tuż przed wyjściem i świetnie chronił dłonie przed zmienną temperaturą. Myślę, że to ciekawa alternatywa dla innych kremów, które zamiast nawilżać wizualnie poprawiają stan skóry naszych dłoni.



Znacie ten krem?
Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie moim ulubionym kremem do rąk jest Soap&Glory, co nie zmienia faktu, że ten z chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego kremu nie znam :) Ja używam z czterech pór roku wersji różowej do skóry szorstkiej i spisuje się rewelacyjnie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mało kremów do rąk używam ale mój ulubieniec to puderem w takiej małej tubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny się wydaje. Na razie testuje jeden z Avon, ale jak go skończę to myślę że skusze się na ten :)




    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...