wtorek, 15 listopada 2016

Emulsja do higieny intymnej FRESH | Intymna pro | AA


Witajcie, dziś przychodzę do Was z recenzją specjalistycznej emulsji do higieny intymnej od AA. Jeśli jesteście ciekawe jak się spisała, zapraszam na dalszą część posta!



Emulsja znajduje się w małej, poręcznej buteleczce z pompką, co bardzo ułatwia użytkowanie przy tego typu kosmetyków. Osobiście dla mnie każdy płynny kosmetyk powinien mieć pompkę, używanie ich wtedy byłoby o wiele prostsze. Sama emulsja jest dostępna w kartonikowym opakowaniu.












Pojemność: 200ml 
Cena: 12zł


Emulsja ostatnio każdego dnia towarzyszyła mi przy kąpieli. Kosmetyk po dłuższym czasie stosowania nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Nawet zaraz po użyciu nie odczuwałam żadnego uczucia szczypania czy innego dyskomfortu. Emulsja dobrze spisuje się do stosowania codziennego. Kosmetyk doskonale odświeża, zapobiega przesuszeniu wrażliwych miejsc intymnych. Z pewnością rewelacyjnie chroni przed infekcjami bakteryjnymi czy grzybiczymi.
Osobiście nie wyobrażam sobie kąpieli bez tego rodzaju kosmetyku. Myślę, że warto przetestować tę emulsję. Jest bezpieczna nawet dla podrażnionych okolic intymnych a także wspomaga procesy gojenia się podrażnień. Zapach również jest bardzo delikatny i świeży. Lubię ją używać i z pewnością, gdy ta już się skończy, zakupię kolejne opakowanie.



Znacie ten kosmetyk?
Jakich Wy używacie kosmetyków do higieny intymnej?

2 komentarze:

  1. Ja obecnie używam pianki do intymnej z ziajki, ale dopiero będę robić o niej wpis :) natomiast z AA dawno nie miałam żadnego produkty tym bardziej właśnie do tej strefy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...