sobota, 19 listopada 2016

AQUASELIN Intesive women | Antyperspirant


Witajcie, dziś przybywam do Was z recenzją antyperspirantu, który jest jedynym kosmetykiem bez którego nie wyobrażam sobie życia.
Zapraszam na recenzję!








Cena: 17 zł
Pojemność: 15 ml
Zapach: brak
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-352-AQUASELIN-Intensive-women-Antyperspirant-przeciw-zwiekszonej-potliwosci.html


Ten antyperspirant towarzyszył mi już od wakacji i nadal mi towarzyszy. Dawno nie używałam antyperspirantu w kulce i musiałam sobie przypomnieć jak to jest je używać. Jednak ten nie jest typowym antyperspirantem używanym codziennie rano przed wyjściem do pracy. Stosowałam go według zaleceń na opakowaniu, dwa razy w tygodniu, lub trzy. Na umytą wcześniej i osuszoną skórę, nakładałam go przed snem. Muszę przyznać, że aplikacja była przyjemna. Żadnych podrażnień oraz szczypania nawet po depilacji. Bezzapachowa formuła nie kłóci się z perfumami na drugi dzień ani nie dusi w nocy. Kosmetyk dosć szybko wysychał na skórze i nie pozostawiał śladów na piżamce. Jeśli chodzi o działanie to również nie miałam zarzutów.  Nie czułam nieprzyjemnego zapachu, nadmierna potliwość przestała dokuczać a ja mogłam cieszyć się suchymi pachami. Moja wersja jest skierowana dla kobiet ale myślę, ze mężczyźni również mogliby go używać. Wersja przeciw zwiększonej potliwości jak najbardziej trafnie określona. Nie wiem jednak czy z bardzo silną potliwością wywołaną problemami z hormonami, antyperspirant by sobie poradził.



Znacie ten kosmetyk?
Jakie są Wasze ulubione antyperspiranty, sprawdzone nawet w ekstremalnych warunkach?


Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Ciekawy antyperspirant, fajnie, że nie szczypie po depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, wydaje się ciekawy :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ale nie raz chciałam kupić będąc w rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...