poniedziałek, 17 października 2016

Balsam SOS kojąco-regenerujący do ciała


Witajcie, dziś chciałabym Wam przedstawić balsam do ciała, który jest godny uwagi każdej posiadaczki skóry suchej, delikatnej i wrażliwej.
Zapraszam na recenzję!


Balsam znajduje się w dużej, pojemnej butelce z praktyczną pompką.










Skład:







Kolor; mleczny
Zapach: brak
Pojemność; 200ml
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-602-AA-HELP-BALSAM-S-O-S-kojaco-regenerujacy-do-ciala-skora-wrazliwa-i-bardzo-sucha-dozownik-300ml.html



Moja skóra z wiekiem staje się coraz bardziej wymagająca. W zapobieganiu nadmiernego przesuszenia i uczucia dyskomfortu, zawsze pod reką mam balsam. Ostatnio był nim kojąco-regenerujący balsam SOS od AA z serii Help.
Balsam z chęcią używałam po kąpieli by nawilżyć skórę całego ciała i zregenerować ją po zabiegach pod prysznicem. Kosmetyk przede wszystkim nie uczula i nie podrażnia skóry. Jest delikatny a zarazem skuteczny. Potrafi zadbać o naszą skórę kiedy nie mamy czasu na dłuższe spędzanie na balsamowaniu się. Wystarczy odrobina by rozsmarować większą partię ciała. Balsam łagodzi podrażnienia nie odczuwając uczucia pieczenia po nałożeniu go na podrażnioną skórę.
Skóra jest mięciutka, gładziutka i zadbana. Podoba mi się ten efekt, dlatego będę po niego częściej sięgać.


Znacie ten balsam?
Lubicie takie balsamy?

Pozdrawiam
nutkowa

6 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo suchą skórę - muszę wypróbować to cudo, może ono poratuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy go nie mialam, ale oj tak..przydalby sie jakis dobrze nawilzajacy na zime:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego typu produkty najczęściej używam zimą :) ale bardziej wymagająca jest skóra mojej mamy niż moja :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...