poniedziałek, 26 września 2016

Maskara WonderShow Volume | Eveline Cosmetics


Hej. Dzisiejszy bohater recenzji jest zapewne niezbędnikiem w makijażu każdej kobiety, dlatego warto szukać swojej ulubionej maskary. Dziś pokażę Wam jak spisała się maskara WonderShow Volume od Eveline.
Zapraszam!

Tusz do rzęs to  mój zdecydowany must have w makijażu. Nigdy nie wychodzę z domu bez muśniętych tuszem rzęs.




Pojemność: 10 ml
Kolor: black
Cena: ok. 19 zł
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/wondershow-volume-mascara-p40911



Tusz do rzęs WonderShow Volume od firmy Eveline testuję od dłuższego czasu. Miałam okazję testować go w ekstremalnych temperaturach, więc przeszedł wielką próbę. Szczoteczka poręczna i bardzo wygodna, specyficzny kształt pozwala precyzyjnie pomalować nawet najdelikatniejsze rzęsy.
Czerń intensywna i nie matowieje po chwili od nałożenia na rzęsy. Jeśli chodzi o trwałość to jestem całkiem zadowolona. Malowałam rzęsy rano wychodząc do pracy a wieczorem zmywałam makijaż i nie zauważyłam żeby tusz rozmazywał się pod rzęsami, zwłaszcza dolnymi, co niektóre tusze mają do tego tendencję. Tusz nie zasycha szybko w opakowaniu, więc możemy długo cieszyć się świeżym kosmetykiem. Demakijaż również nie sprawiał problemu, bez trudności dwufazówka zmyła tusz z rzęs. Rzęsy po aplikacji były ładnie rozdzielone, pogrubione co mogło optycznie zagęścić rzęsy.
Jak narazie nie mam swojego ulubieńca wśród tuszy do rzęs, dlatego polubiłam się z dzisiejszym bohaterem.


Znacie ten tusz?
Jakie są Wasze ulubione tusze do rzęs?

Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczyłabym jak prezentuje się na rzęskach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mam ulubionych tuszów :) szukam ideału mi czasami wystarczy same rzęsy pomalować :) najważniejszy element makijażu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze nigdy niestety <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, dla mnie to nowości! pokaż jak wygląda na rzęsach :)
    U mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Nutkowa. Trzymamy kciuki za Twojego bohatera, żeby został z Tobą na zawsze! :) Dziękujemy za recenzję i wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...