środa, 7 września 2016

Kosmetyk wielofunkcyjny do pielęgnacji twarzy pod prysznicem od Eveline




Hej, dziś recenzja kosmetyku, który przyda się każdej zabieganej, tak jak ja, kobiecie.
Mianowicie zrecenzuję dla Was krem do twarzy z 5 zastosowaniami.
Zapraszam!





Ostatnio jestem wiecznie zabiegana a pielęgnacja przez to schodzi na dalszy plan choć wcale nie powinna. Na szczęście wpadł mi w ręce do testów krem pod prysznic, który sprawdza się na 5 sposobów.





Cena; ok. 18 zł
Pojemność: 100 ml
Zapach: delikatny, troche męski
Konsystencja: kremowa
Kolor: biały
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/krem-do-demakijazu-pod-prysznic-5w1-p41119





Skład:



Kosmetyk ten zawsze trzymam w łazience pod prysznicem. Faktycznie tam się dobrze sprawdza. Możemy nałożyć go jako maseczkę i spokojnie zażywać kąpieli. Innym razem może być użyty jako kosmetyk peelingujący, choć naprawdę delikatny dla najbardziej wrażliwej skóry. Możemy go również stosować jako kosmetyk do demakijażu choć nie można go używać do demakijażu oczu a ja lubię wykonywać demakijaż całej twarzy. Na koniec możemy go stosować jako zwykły krem, gdzie też dobrze się sprawdza. Kosmetyk nie uczula, nie podrażnia delikatnej i kobiecej skóry.
Jest idealny do kosmetyczki na wakacyjny wyjazd. Ponadto jego stosowanie jest naprawdę proste i szybkie. Nie potrzeba wiele by mieć ładną i zadbaną buzię. Jeśli nie przepadacie za męskimi prefumami to tutaj może być gorzej bo owy kosmetyk pachnie nieco jak męskie pachnidło. Mi osobiście to nie przeszkadza, więc używam go z przyjemnością.
Po dłuższym stosowaniu buzia jest dobrze oczyszczona, pory nie są tak widoczne a każdy zakamarek na skórze jest zauważony i dopieszczony. Myślę, że to fajna opcja dla zabieganych kobiet. Ja osobiście lubię kosmetyki wielofunkcyjne a ten dodatkowo dobrze spisuje się na mojej buzi. Dodam tylko, że nie mam cery mieszanej a do takiej jest przeznaczona wersja, której używam.
Możemy jeszcze wybrać wersję do cery naczyniowej i suchej.



Słyszałyście o tym kosmetyku?
Lubicie kosmetyki wielofunkcyjne?


Pozdrawiam
nutkowa

7 komentarzy:

  1. o kurczę ile zastosowań :D ja jednak wolę produkty przeznaczone do danego celu, a nie 5w1 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie brzmi ciekawie taka wielofunkcyjność, ale chyba wolę zostać przy tradycyjnej pielęgnacji ; najpierw kąpiel, potem krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusił mnie jak tylko się pojawił jednak z rezygnowałam ponieważ mnie dość często takie kremy pod prysznic do mycia buzi podrażniają nie miałam takiego który by tego nie robił w minimalny sposób, podobnie jest z żelami. Takie produkty używam do ciała a do twarzy tylko pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak nie przepadam za produktami kilka w jednym, ale zdarza się, że czasem lubię sprawdzić ich działanie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go głównie za wspomnianą wielofunkcyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastosowań faktycznie ma wiele i będzie dobrym wyborem na wyjazdy. Na co dzień lubię stosować kosmetyki o konkretnym działaniu, wielofunkcyjne mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Działanie kosmetyku można zwiększyć poprzez użycie wody z filtra prysznicowego z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...