sobota, 24 września 2016

Głęboko oczyszczający zabieg do twarzy w dwóch krokach | Eveline Cosmetics



Witajcie. Jeśli śledzicie mój blog to zapewne wiecie, że bardzo lubię testować nowości w formie saszetek/próbek. Dziś pokażę Wam zabieg 2w1 od Eveline.
Ciekawi jak się spisał?
Zapraszam na recenzję!



Kosmetyki w saszetkach są bardzo fajną opcją by móc wypróbować coś nowego. Lubię robić swojej twarzy zabiegi pielęgnacyjne sama w domu, do czego zużywam właśnie takie kosmetyki w saszetkach.

Zabieg, który Wam dziś chciałam pokazać polega na oczyszczeniu skóry twarzy z sebum oraz martwego naskórka, następnie na nałożeniu maseczki, która łagodzi skórę po kroku 1.



KROK 1


KROK 2


Pojemność: 2x 5 ml
Cena: ok. 4 zł
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/sebu-control-expert-zabieg-gleboko-oczyszczajacy-p41042



Moja dość wrażliwa cera testowała już wiele peelingów, dlatego z doświadczenia wybieram tylko te delikatne ale skuteczne. Drobinki peelingujące w kroku 1 nie są szkodliwe dla mojej delikatnej cery. Skóra została ładnie oczyszczona i przygotowana do dalszego kroku. Po zastosowaniu peelingu skóra oczywiście była lekko zaczerwieniona ale po chwili nałożyłam na nią maseczkę, czyli krok nr 2.
Już po chwili od nałożenia poczułam lekkie chłodzenie, delikatne ale bardzo przyjemne. Odczekałam ok. 15 min i dopiero zmyłam całość letnią, przefiltrowaną wodą. Buzia była ładnie uspokojona i nawilżona. Faktycznie zaczerwienienia lekko się wiciszyły a skóra wyglądała promiennie jak po zabiegach pielęgnacyjnych, które nie podrażniają mojej skóry.
Myślę, że to fajna opcja na sobotnie spa w domowym zaciszu.

Znacie ten zabieg?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze tego zabiegu, ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam tego produktu, jednak póki co mam tyle kosmetyków w zapasie, że muszę chwilowo przystopować z ich kupowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię sobie takie domowe spa :) ale używam maseczek i peelingów zamkniętych w tubach bo średnio odpowiada mi forma kosmetyków zamkniętych w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wSPAniała recenzja! Miło nam, że Twoja wymagająca cera polubiła się z naszym zabiegiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...