czwartek, 29 września 2016

Eveline Color Edition nr 96


Hej. Paznokciomaniaczki dziś zostaną zaspokojone, ponieważ dawno nie było u mnie paznokciowego posta. W moich zbiorach ostatnio pojawił się nietypowy kolorek od Eveline Cosmetics. Zapraszam na prezentacje i recenzję lakieru.

W swoim kuferku posiadam już jeden (klik) odcień lakieru z wersji Color Edition jednak jest to typowo letni kolor, natomiast ten jest ciemny i w sam raz na jesień.







Kolor: nr 96
Pojemność: 12 ml
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/paznokcie-c29020



To na co zwracam uwagę w lakierach do paznokci to pędzelek. Tutaj mamy naprawdę porządny i szeroki pędzelek. O wiele ułatwia on malowanie paznokci i sprawia, że cały zabieg przebiega szybko i sprawnie.
Pigmentacja tak w lakierach z tej serii jest bardzo dobra. Wystarczy jedna lepsza warstwa lakieru by nie było prześwitów lub też dwie ale bardzo cienkie. Lakier dość szybko schnie na pazurkach jednak ja zawsze zabezpieczam go topem. Jeśli chodzi o trwałość to bez użycia topu i bazy lakier trzymał się nieco ponad 3 dni, natomiast przy użyciu topu ( u mnie SV) lakier trzymał się ok. 6 dni jednak naprawdę był poddawany ostrym zabiegom.
Schodząc z paznokcia nie schodzi płatami czego nie cierpię, pęka i kruszy się kiedy nadchodzi jego czas.
Kolor jest jak kameleon. Jest to z pozoru ciemny brąz jednak niekiedy możemy ujrzeć w nim ciemną śliwkę. Trudno jest go uchwycić na zdjęciu.
Lakier nakładałam na bazę, więc nie wiem czy odbarwia płytkę, ja nie mogłam ryzykować testując go przed ślubem;)
Choć lakiery do paznokci ostatnimi czasy upadają na popularności na rzecz hybryd to jednak myślę, że warto sięgać po nie a już na pewno warto testować nowe kolorki i cieszyć się nimi na pazurkach.

Znacie ten lakier?
Lubicie lakiery do paznokci z firmy Eveline Cosmetics?

Pozdrawiam
nutkowa

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień, uwielbiam takie kolory w okresie jesienno-zimowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na tego typu lakier trwałość całkiem przyzwoita szczególnie z bazą :) cenowo też ok :)
    Ja bym chciała malować pazurki ale do pracy nie bardzo mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te lakiery ale zdecydowanie wole hybrydy, semilaci dla mnie górą ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko one po długim okresie używania lubią uczulać ;)

      Usuń
  4. Ładny kolorek, jednak ja wole bardziej jasniejsze pastelowe, akutalnie sama mam beżowego semilaca i ładnie sie tez prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...