piątek, 30 września 2016

Elegancka i kobieca czerwień na wielkie wyjścia? Recenzja matowej pomadki w płynie | Eveline Cosmetics

Witajcie! Czerwień na ustach sprawia, że każda z nas czuje się w pełni kobieco i zmysłowo. Jednak znaleźć idealną czerwień nie jest łatwo. Dziś przedstawię Wam pewną matową pomadkę, która była testowana przeze mnie przez ostatnich kilka tygodni. Jednak czy jest to moja czerwień idealna?
Przekonacie się w dalszej części posta!
Zapraszam.


Pomadka znajduje się w buteleczce typowej dla błyszczyków nakładanych specjalnym pędzelkiem.
Opakowanie jest solidne i całkiem ładnie się prezentuje.






Pojemność: 9 ml
Kolor: Shocking rubin 414
Zapach: owocowy, lekko kwaśny
Cena: ok. 15 zł
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/pomadka-velvet-matt-w-plynie-p41110


 Pomadka nakłada się na usta bez większych problemów. Trzeba jednak uważać by nią zbytnio nie wyjechać poza ramę ust. Kosmetyk szybko zastyga na ustach i tworzy piękną, matową powłoczkę.Co mnie zaskoczyło to trwałość owej pomadki. Mianowicie testując ją na weselu u kuzynki, poprawiłam ją jedynie 3 razy od po południa do samego rana! Trzymała się świetnie. Tak ,więc jedyne poprawki polegały na wzmocnieniu intensywności odcienia. Produkt jakby wżerał się w usta przez co długo się na nich utrzymuje. Nie pozostawia praktycznie żadnych śladów na kieliszkach. Idealnie podkreśla nawet małe i wąskie usta. Kolor jest bardzo głęboką i intensywną czerwienią, która nie posiada w sobie żadnych drobinek. To czysta matowa, rubinowa czerwień. Jak do tej pory używałam szminek wykręcanych ale ta wersja również jest wygodna. Jeśli chodzi o zapach to kolejna kwestia, która przypadła  mi do gustu. Zapewne, niektórzy wiedzą, że lubię kwaśne i owocowe zapachy a ten właśnie taki jest.
Do wyboru mamy kilka pięknych odcieni, tak więc każda powinna znaleźć coś dla siebie.


Słyszałyście o niej?
Lubicie takie formy kolorowych pomadek?

Pozdrawiam
nutkowa

12 komentarzy:

  1. Mam i uwielbiam za piękny efekt oraz trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta czerwień :) nie miałam jeszcze okazji używać tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją tyle że w różowym kolorze, ale wysuszała moje usta..

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam już kilka chcę wypróbować ale w innym odcieniu :) jest piękna i ładnie wygląda ale mi nie pasuje kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień jest cudowna i ciekawa jestem jak się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za czerwienią akurat nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ostatnio te pomadki będąc w rossmannie, ale zauważyłam w jasnych odcieniach małe drobinki i stwierdziłam, że nie kupię ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, ja próbuję się przyzwyczajać do czerwieni - kiedyś unikałam jej jak ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma zdjęcia z pomadką na ustach? Duże zaniedbanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W momencie robienia zdjec i recenzji bylam w trakcie leczenia zimna wiec nie chcialabys ogladac jej na ustach, dlatego swatch na reku to najlepsze rozwiazanie a i tak oddaje glebie koloru:) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Mam tą pomadkę, tylko w odcieniu 404 - taka piękna truskawkowa czerwień. Nie wiem czemu, ale prawie jej nie używam. Ale postanawiam dać jej drugą szansę, bo ewidentnie nie doceniłam produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...