środa, 31 sierpnia 2016

Olej na usta to rozpusta!



Witajcie.
Zapewne wiele z Was słyszało a może nawet próbowało metodę olejowania. Olejowane były w blogosferze włosy, twarz, paznokcie a teraz przyszła pora na usta!
Firma Eveline Cosmetics  niedawno wprowadziła na rynek olejek do ust. Jednak czy jest on warty uwagi?
Zapraszam na recenzję!


Olejek na pierwszy rzut oka wygląd jak typowy błyszczyk. Znajduje się w tubce z aplikatorem typowym dla błyszczyków.






Skład:




Zapach: moja wersja to wanilia
Konsystencja: typowa dla olejku
Pojemność: 7 ml
Cena: 11 zł
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/olejek-do-ust-lip-elixir-vanilla-p41106



Olejek ma za zadanie regenerować, nawilżać, powiększać, wygładzać, ujędrniać, niwelować zmarszczki, poprawić kontur oraz chronić przed czynnikami zewnętrznymi tj. wiatr, słońce.
Niestety nie ze wszystkimi funkcjami olejku mogę się zgodzić. Nie zauważyłam powiększenia ust, choć na upartego usta maźnięte olejkiem wizualnie mogę wyglądać na nieco większe, więc może o to tutaj chodziło.  Poza tym wszystkie inne punkty się zgadzają.
Z pewnością olejek ciekawie sprawdza się do pielęgnacji wieczornej. Kiedy to zmywamy makijaż, kremujemy twarz i możemy jako nawilżacz do ust nałożyć ten produkt. Mnie osobiście zachwyca efekt bardzo dobrze nawilżonych ust po przebudzeniu. W ciągu dnia stosuję jednak pomadki, więc wieczorem idzie w ruch ten olejek.
Kosmetyk ładnie i świeżo pachnie, nie dusząco, całkiem naturalnie.
Usta po dłuższym czasie używania tego kosmetyku z pewnością nie są przesuszone, wręcz przeciwnie są bardzo dobrze nawilżone, wygładzone i zadbane.
Myślę, że jest to fajna opcja na wieczorne nawilżanie ust, jednak nie jest to mój niezbędnik w pielęgnacji ust.




Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Olejek fajny, ale parafina w składzie mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikam zapachowych produktów, bo zwykle mają problem z nawilżeniem moich ust. Myślę, że ze względu na parafinę w składzie również nie będę ryzykować zakupu, ale ważne, że u Ciebie się spisał :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. o super!!:) muszę koniecznie przestestowac :)
    bardzo ladny, estetyczny blog i bardzo ciekawe wpisy :)
    zostajemy na dłuzej! :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego produktu i raczej się nie skuszę. Wystarczy mi pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sam olejek jest fajny i dobrze się prezentuje :) nie do końca jestem pewna czy jego forma by mi odpowiadała :0 ale może kiedyś wypróbuję, prędzej na noc tak jak piszesz niż używać go w ciągu dnia :) ja w sumie nie mam problemu z ustami, przeważnie jakieś przesuszenie się pojawia jak mam katar :P Szkoda że nie powiększa ust bo to by mi się przydało, ale za to ma inne plusy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...