wtorek, 2 sierpnia 2016

Bioaktywny balsam kojąco-ochronny | Oillan


Cześć. Wiem, że dawno mnie tu nie było ale musicie mi to wybaczyć, ponieważ do ślubu już tak niestety będzie... dziś jednak znalazłam chwilę i od razu postanowiłam Wam pokazać co testowałam przez ostatnich kilka miesięcy!
Zapraszam na recenzję balsamu kojąco-ochronnego!


Balsam znajduje się w poręcznej, dużej tubie z łatwym aplikatorem.








Skład:


Konsystencja: dość gęsty
Zapach: raczej neutralny
Kolor: biały
Cena: ok. 30 zł
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-595-OILLAN-ACTIVE-Bioaktywny-balsam-kojaco-ochronny-200-ml-.html




Balsam przede wszystkim jest bardzo łagodny dla skóry. Świetnie nawilża i to już zauważalnie po nałożeniu. Skóra po aplikacji balsamu jest mięciutka, zadbana i jędrna.
Kosmetyk ten sprawdza się również świetnie po depilacji. Podrażniona skóra bardzo go toleruje a balsam sprawia, że podrażnione, depilowane miejsce jest ukojone a skóra mniej zaczerwieniona.
Używałam go również po opalaniu, tutaj również się świetnie spisywał. Moje spalone plecki wnet się zregenerowały do dalszych zabiegów słonecznych;)
Lubię ten balsam zabierać ze sobą do samochodu i przed wyjściem do pracy szybko natrzeć nim ręce czy nogi. Skóra wygląda lepiej a ja czuje się bardziej pewnie z nawilżoną skóra. Dzięki temu, że balsam szybko się wchłania oraz dzięki neutralnemu zapachowi nie kłóci się z perfumami a my nie odczuwamy dyskomfortu po jego nałożeniu.
Nie testowałam nigdy takiego balsamu ale na pewno do niego wrócę jak ta wielka tuba mi się już skończy. Jest bardzo wydajny, więc starczy nam na bardzo długo.




Znacie ten balsam?
Jakich Wy używacie balsamów do swojej suchej lub podrażnionej skóry?


Pozdrawiam
nutkowa



9 komentarzy:

  1. Mam go z pudełeczka Joybox ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tego typu kremów lubię Mediderm :) nawet na uczulenie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam klasycznych balsamów, nie mam szczególnie suchej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę dokładnie od ilu lat może być stosowany, ale wydaje mi się , że jest tam 3, więc dla mojej córki byłby idealny ;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam nic tej marki; ostatnio często używam Clochee i balsamu Alterra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten krem własnie trafił w moje rączki, więc będę miała okazję go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. HNie miałam jeszcze nic z tej marki. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nigdy tego balsamiku ale jak nawilża to chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...