wtorek, 5 lipca 2016

Mrożona żurawina na lato!



Witajcie, mamy ciepłe lato a ja przychodzę do Was z recenzją wosku z nieco zimowej kolekcji...
Jeśli chcecie przekonać się czy zapach wosku Cranberry Ice od YC faktycznie oddaje jego nazwę, serdecznie zapraszam na recenzję!






Cena: 8 zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/368-zurawinowy-lod-cranberry-ice.html


Wosk jeszcze zanim go otworzymy dość intensywnie pachnie.
Po odpaleniu błyskawicznie ulatnia się w powietrzu i możemy poczuć owocową nutkę kwaskowatości z odrobiną cukru.
Zapach jak dla mnie jest bardzo ciekawy!
Zdecydowanie wyczuwam w nim żurawinę oraz coś słodkiego. Nuta zapachowa bardzo intensywna ale nie drażniąca, wręcz przeciwnie bardzo miła dla noska.
Latem ten zapach spisuje się świetnie nie tylko w upalne dni ale i te pochmurne i deszczowe.
Choć wosk powinien nam przypominać zapach mrożonej żurawiny, ja nie do końca go odnalazłam.
Jedno jest pewne żurawina dominuje w tej kompozycji zapachowej.
Bardzo polubiłam ten wosk i jest on jednym z moich ulubieńców!



Znacie ten wosk?
Lubicie takie zapachy?



Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. uwielbiam żurawinę pod każdą postacią!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej drogerii mają wszystkie ich zapachy :) musze kupić najpierw kominek :) i dopiero później woski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem bardzo tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...