środa, 13 lipca 2016

Kompres SOS | Oillan- czyli kosmetyk ratujący naszą wrażliwą skórę


Witajcie.
Moja skóra z wiekiem zaczyna być coraz bardziej kapryśna, często jest zaczerwieniona, pękają naczynka, więcej zmarszczek mimicznych, dlatego ostatnio dużą uwagę zwracam na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Staram się stosować kosmetyki odpowiednie do potrzeb mojej cery.
Ostatnimi czasy namiętnie testowałam emulsję bioaktywną Oillan w sprayu.
Ciekawi jak się spisała?
Zapraszam na recenzję!


Emulsja lub inaczej kompres ratunkowy SOS jest przeznaczony dl cery podrażnionej, zaczerwienionej  i swędzącej.











Skład:



Kolor: biały
Zapach: delikatny, naturalny
Konsystencja: średnio gęsty
Cena: ok. 30 zł
Dostępność:http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-591-OILLAN-ACTIVE-Bioaktywna-emulsja-kompres-S-O-S-50-ml.html










Kosmetyku używam zawsze po większym opalaniu na całą buzię lub nawet tuż przed wyjściem na słońce jako filtr, gdzie bardzo dobrze się sprawdza.
Emulsja znajduje się w małej, poręcznej buteleczce, której zawartość wydobywamy za pomocą praktycznego aplikatora w formie sprayu.
Ja używam dwa psiknięcia na dłoń i rozsmarowuje na całej buzi.
Zapach jest delikatny, neutralny wręcz.
Sama konsystencja jest dość gęsta ale nie zbita. Kosmetyk po nałożeniu na skórę i rozsmarowaniu dość szybko się wchłania i  nie pozostawia uczucia dyskomfortu.
Produkt mnie nie uczulił ani nie podrażnił.
Kosmetyk przeznaczony jest dla każdej skóry, włącznie z wrażliwą.
Jeżeli zrobię sobie porządniejszy peeling twarzy to ten kompres świetnie koi skórę po takim zabiegu.
Nie tylko po peelingu ale również po demakijażu warto użyć tej emulsji w celu poprawienia wyglądu naszej cery.
Skóra po użyciu tego kosmetyku faktycznie jest mięciutka i wygląda na zadbaną a zaczerwienienia nie dają się już tak we znaki.
Nie spotkałam się jeszcze z takim kosmetykiem ale na pewno nie warto o nim zapominać.


Używałyście tej emulsji?
Słyszałyście już o niej?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Nie miałam jej. Sama mam naczynka ale takie małe w okolicy nosa. Jestem ciekawa jak u mnie emulsja by działała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki kompress po upalnych dniach :)
    Kochana jeśli możesz poklikaj w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tą emulsją. Właśnie kliknęłam pierwszy kosmetyk Oillan na próbę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym preparacie. Na podrażnioną skórę stosuję Alantan Dermoline niebieski.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...