sobota, 25 czerwca 2016

Żel do higieny intymnej | Fresh | AA intymna



Hej! Pogoda za oknem straszna, więc ratujemy się zimnym prysznicem. Przy pielęgnacji podczas kąpieli nie zapominamy również o higienie intymnej. W takie temperatury świetnie spisują się żele z rześkich linii zapachowych. Taki jest dzisiejszy bohater.
Niżej przybliżę Wam co nie co o nim.
Zapraszam!



Od kiedy tylko pamiętam, gdy nadchodziły wysokie temperatury zmieniałam swoją pielęgnację zwłaszcza podczas kąpieli.
Latem zdecydowanie sięgam po lekkie, delikatne i orzeźwiające zapachy kosmetyków do mycia ciała.
Dziś przedstawię Wam żel do higieny intymnej, który świetnie spisuje się o tej porze roku.






Żel znajduje się z dość dużej butli z pompką, co wydaje się idealnym rozwiązaniem przy tego typu kosmetykach, zwłaszcza podczas kąpieli.





Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Undecylenamidopropyltrimonium Methosulfate, PEG-75 Lanolin, Allantoin, Tocopherol, Lactic Acid, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Benzophenone-4, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Lecithin, Propylene Glycol, CI 42090

Konsystencja: żelowa
Zapach: lekki, orzeźwiający, świeży
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 14 zł
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-662-AA-Intymna-OCHRONA-PIELEGNACJA-FRESH-Zel-do-higieny-intymnej-dozownik-300-ml.html

http://www.kosmetykiaa.pl/produkty/cialo/aa-intymna/fresh-zel-do-higieny-intymnej




Żel  towarzyszył mi ostatnimi czasy podczas codziennych kąpieli.
Kosmetyk jest bardzo delikatny, nie podrażnia oraz nie  uczula.
Myślę, że pojemność i forma wydobycia produktu jak na kosmetyk do higieny intymnej jest jak najbardziej dobrze przemyślana.
Od razu po użyciu kosmetyku możemy odczuć pełen komfort i uczucie świeżości, które towarzyszy nam przez długi czas po kąpieli.
Osobiście jest to mój hit jeśli chodzi o stosowane kosmetyki do kąpieli jak do tej pory.
Żel nie robi nam krzywdy, jest bardzo delikatny dla skóry i nie wysusza delikatnych miejsc okolic intymnych a delikatnie nawilża.
Od kosmetyków tego typu oczekuję przede wszystkim natychmiastowego odświeżenia, uczucia świeżości oraz łagodnego potraktowania skóry- ten kosmetyk mi to zapewnia, więc napewno zostanę z nim na dłużej.
Ponadto jest łatwo dostępny: apteki, drogerie stacjonarne jak i te internetowe a cena nie jest zbyt wygórowana w porównaniu z jakością.



Znacie ten kosmetyk?
Jakie kosmetyki do higieny intymnej są Waszymi faworytami podczas takich upałów?



Pozdrawiam
nutkowa



PS. Przepraszam, że posty są tak rzadko publikowane ale na uczelni jeszcze trwa sesja w pełni, ponadto intensywne przygotowania do zbliżającego się ślubu, pochłonęły mnie całkowicie a do tego dużo pracy w biurze, także musicie mi to jakoś wybaczyć;)

3 komentarze:

  1. Nie znam i ostatnio stawiam na delikatniejsze żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony to lactacyd :) chyba najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś stosowałam AA, dziś sięgam tylko po Gine intima ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...