czwartek, 30 czerwca 2016

Paznokcie lekkie jak piórka...


Cześć, dziś przybywam do Was z lekkim i szybkim zdobieniem paznokci w sam raz na lato.
Zapraszam!


To zdobienie nosiłam co prawda już jakiś czas temu ale nie pokazywałam na blogu tej wersji, więc dziś jest do tego okazja.
Kiedyś już widzieliście te piórka w akcji. [KLIK]






Paznokcie naprawdę były robione na szybko. Na bazę nałożyłam brzoskwiniowy lakier z Eveline Color Edition nr 916, który pokryłam jedną warstwą holo topu z CA. Biały lakier to GR Rich Color nr 76. Lakier do stempli to Wibo Express Growth. Paznokcie brzoskwiniowe utrwaliłam topem SV, natomiast te z piórkami zostały potraktowane matowym topem z lovely.


Płytka, której użyłam do zdobienia jest obecnie na sprzedaż i wygląda tak:



Niestety jestem zmuszona ją sprzedać choć ma wiele fajnych wzorków, z których jeszcze nie korzystałam...
Jeśli jesteście zainteresowane płytką to proszę o maila. Adres podany w panelu bocznym na blogu.




Lubicie zdobienia z piórkami?
Co macie dziś na swoich pazurkach?



Pozdrawiam
nutkowa

16 komentarzy:

  1. Czemu ją sprzedajesz :)? Ja jeszcze nigdy nie używałam tego typu szablonów/płytek :) nie wiem czy bym umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne :) ja na razie na pazurkach nic nie mam, bo daje im odpocząć kilka dni po hybrydzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam na swoich dwóch pazurkach łapacz snów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląają te piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pazurki , zazdroszczę długości .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórka bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne pazurki
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś lubiłam kombinacje na paznokciach .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne paznokcie! Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...