czwartek, 2 czerwca 2016

Bioaktywna emulsja do kąpieli | Oillan Activ | AA


Cześć, znacie produkty Oillan? Dziś chciałabym Wam przedstawić emulsje do kąpieli, która idealnie pasuje do każdego rodzaju skóry nawet bardzo delikatnej i wrażliwej.
Zapraszam na recenzję!




Ja swoją emulsje posiadam w tubie ale dostępna jest również w wygodnej butelce z pompką.




Zapach: delikatny
Cena: ok. 24 zł wersja w butelce
Pojemność: 200 ml
Konsystencja: dość rzadka
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-594-OILLAN-ACTIVE-Bioaktywna-emulsja-do-mycia-i-kapieli-200-ml.html





Emulsja jest przede wszystkim bardzo delikatna i przyjazna dla skóry bardzo wrażliwej, suchej, swędzącej, piekącej oraz podrażnionej. Jeśli mamy skłonność do drobnych uczuleń, krostek po użyciu drogeryjnych produktów do mycia ciała to z pewnością jest to produkt po który powinniśmy sięgnąć. Emulsja bardzo łatwo wydobywa się z opakowania, które jest solidne i poręczne. Zapach jest niemalże nie wyczuwalny, bardzo delikatny, dlatego nie powinien nikogo drażnić. Emulsję używałam przez dłuższy czas, jednak później przekazałam ją mojemu narzeczonemu, który ma bardzo wrażliwą skórę i skłonność do podrażnień. Bardzo mu przypasowała i nie podrażniła jego delikatnej skóry. Mi również bardzo przypadła do gustu. Jest to bardzo delikatne myjadło, które może również być używane do mycia twarzy. Brak ściągnięć skóry, podrażnień czy zaczerwienień. Po kąpieli skóra jest ukojona, wyciszona i odświeżona.



Słyszałyście o tym kosmetyku?

Pozdrawiam
nutkowa


12 komentarzy:

  1. Z Oillan jeszcze nigdy nic nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie tym produktem myślę że po opalaniu będzie fajny gdy skóra jest świeżo "upieczona" i potrzebuje pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ostatnio latajace pyłki uczulają, zezygnonawał z ulubionych zeli pod prysznic bo tylko podrażniały zaczerwienienia, muszę wypróbować takiej emulsji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, skład ma przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam marki, ale lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej o nim nie slyszlam :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej marki używam dla małej mydełka do kąpieli, bardzo sobie je chwale

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej firmy, ale recenzja brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tej firmy miałam coś do mycia twarzy. ale nie było do końca fajne..

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o niej, ale nigdy chyba nic nie miałam. Być może kupię, jak skończy mi się żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czuję potrzeby stosowania takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...