środa, 4 maja 2016

Zużycia kosmetyczne ostatnich miesięcy


Witajcie, dziś post o zużyciach kosmetycznych ostatnich miesięcy. Jeśli jesteście ciekawi co wykańczałam ostatnio z produktów kosmetycznych to zapraszam na dalszą część postu.


Jak wiecie wyznaję zasadę im mniej tym lepiej. Nie lubię ociekać z balsamów, kremów i olejków. Uważam, że jeśli coś ma się dobrze u mnie sprawdzić na mojej skórze to wystarczy już niewielka ilość kosmetyku by to zadziałało. Pewnie powiecie, że przesadzam ale nie myślałyście o tym jak często nakładamy na siebie zbyt wiele produktu?
Ja postawiłam na minimalizm i dlatego też moje kosmetyki zużywam bardzo powoli.
Wiem też, że nie jest ich wiele ale jak na mnie to już jest coś;) Wiele kosmetyków dobija jeszcze do dna ale postanowiłam, że te pokażę w kolejnym poście ze zużyciami.





Pielęgnacja twarzy




 Pod koniec  miesiąca robiłam porządki w moich kosmetykach i okazało się iż mam całą kosmetyczkę próbek, które niedługo kończą ważność, dlatego zaczynam je teraz na bieżąco zużywać.

Kremy do twarzy marki Soraya oraz Sylveco pozytywnie mnie zaskoczyły. Nie używałam nigdy tych kremów a te dobrze radziły sobie z nawilżeniem mojej kapryśnej cery. Szczególnie ten z marki Soraya polubił się z moją cerą. Drugi nie poddawał się ale przegrał przez to, że miał niezbyt miły zapach. Krem rokitnikowy trzeb albo polubić albo odpuścić, jeśli zapach nam przeszkadza. Zużyłam również mała próbkę kremu pod oczy  z Arkany, który ładnie nawilżał delikatną skórę pod oczami.
W tych próbkach zaplątało się również rewelacyjne serum do włosów z Biovaxu.





Moje naczynka na nogach dały się ostatnimi czasy bardzo we znaki, dlatego postanowiłam zużyć na nie resztę kremu z AA, który ładnie nawilżał skórę na udach i łydkach.
Nareszcie udało mi się wykończyć płyn do demakijażu. Jako, że nie używam tylko jego przy demakijażu twarzy, wystarczył mi na bardzo długo. Płyn jest marki Cils ale dołączony był do żółtego tuszu do rzęs z Maybeline, który na marginesie bardzo lubię.


Jama ustna/Usta


Bardzo lubię pomadki do ust. Można powiedzieć, że są w mojej pielęgnacji stałym elementem i na co dzień wolę właśnie taką pomadkę niż jakiś kolorowy tint. Wszystkie powyższe są moimi kolejnymi egzemplarzami i bardzo polecam.
Pasta do zębów jak każda inna, ładnie myła ząbki i powiedzmy, że nieco zbielały, choć ciągle szukam czegoś lepszego.
Jeśli znacie jakąś dobrą pastę wybielającą lub jakiś produkt, który bezboleśnie wybieli zęby dajcie znać w komentarzu;)



Włosy


Szampony pokończyły mi się niemalże w jednym czasie. Mały z Piomaxu używałam na zmianę z wieloma innymi i nadeszła pora się z nim rozstać. Recenzowałam go dla Was w TYM poście.
Kolejny szampon jest z firmy  BD- średnio się spisywał, plątał niemiłosiernie włosy i były po nim matowe i ciężkie.
Odżywka  Nivea LR mnie urzekła i to bardzo. Dociążała ale nie obciążała włosów, były po niej mięciutkie i lśniące. Muszę zaopatrzyć się w kolejne opakowanie ale zapewne jak wykończę inne kosmetyki do włosów a to trochę potrwa.


Szampon Batiste chyba nikomu nie jest obcy. Bardzo lubię szampony z tej firmy i mam już dwa kolejne ale tym razem inne wersje.
Szampon Isana Med również przypadł mi do gustu. Łagodny, dobry i tani szampon, dostępny w każdym rossmannie.


Antyperspiranty/Zapachy



Antyperspirant z Nivea invisible black& white bardzo polubiłam ale nie zawsze nie zostawiał on śladów na moich ubraniach, choć w porównaniu z tymi które wcześniej używałam był najlepszy.

Perfumy pochodzą z La Rive i miały już sporo lat... używałam ich tylko w sezonie zimowym, ponieważ były jak dla mnie bardzo słodkie. Dostałam je na 18stkę od kumpeli i tak wykańczałam przez ładnych kilka lat tylko w zimę sporadycznie. Zapach średnio trwały ale bardzo intensywny i dość słodki. Lubię zmieniać zapach, więc nigdy nie trzymałam się długo jednego. Na lato lubię zaś mgiełki a wiosną kwiatowe i rześkie zapachy, dlatego zima to jedyna okazja na wykorzystanie takich słodkawych zapachów.




Jak tam Wasze zużycia dziewczyny?
Pewnie macie tego więcej niż ja;p

Ja nadal staram się wykańczać pozostałe kosmetyki, które zalegają w moich szafkach.

PS. Niedługo spodziewajcie się postu z iście wiosennym mani!



Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. No nie tak mało tego było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam serum do włosów z Biovaxu i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ISANA MED to super seria od ISANY, mam mleczko do ciała i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie! niezawodny i szybki sposób na wybielenie ząbków do ssanie oleju kokosowego. Poczytaj sobie w internecie - bierzesz do buzi łyżkę oleju kokosowego nierafinowego, i delikatnie płuczesz nim buzię, tak ok. 15 minut, przelewasz pomiędzy zębmi. (Tak jak płuczesz wodą po myciu zębów). Gwarantuję, że zęby w tydzień są dużo bielsze! Nawet te o naturalnym żółtym odcieniu! A przy okazji oczyszczasz organizm z toksyn i chronisz mocno je przed próchnicą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, już kiedyś testowałam olej kokosowy w ten sposób ale wytrzymałam chyba 3 lub 4 dni;p muszę do niej wrócić bo olej mam a teraz będę bardziej wytrwała;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Uwielbiam pomadki Alterra i kremy do twarzy Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jaka odżywka weszła za Long Repair.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu wypróbwać suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, u mnie zużycia byłyby jeszcze mniejsze... Albo po prostu nie zwracam na to uwagi bo nie dokumentuję tego ;-) Choć czasami się zastanawiam, bo takie dokumentowanie zużyć może pomóc w systematyczności zerownia kosmetyków, tak aby nic nie zalegało, a sama ostatnio wyrzuciłam masę produktów "po terminie" bo nie było kiedy ich wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie szampon z BD również się nie sprawdza :( Odżywkę Long Repair również bardzo lubię :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka z tych produktów znalazło się także w moich siatkach. :) Widzę, udane zakupy. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...