wtorek, 10 maja 2016

Stokrotki na wiosne!



Witam Was w ten wiosenny, ciepły dzień! Dziś mam dla Was moje wiosenne strokrotki;)
Zapraszam po więcej...





Tłem do stokrotek jest piękny zielony lakier od Golden Rose o numerze 46.
Kwiatki wykonałam farbkami akrylowymi i całość pokryłam Seche Vite;)







Całe zdobienie robiło się bardzo szybko i nosi się je bardzo przyjemnie. Każdy na nie zwraca uwagę!
Ja uwielbiam takie kwieciste mani;)



Jak Wam się podobają moje kwiatki?
Co Wy macie dziś na pazurkach?



Pozdrawiam
nutkowa

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką zieleń na paznokciach ! Śliczne mani, szkoda że ja nie umiem takiego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie :) Co to za farbki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbki to Acrylic Colour, kupione w sklepie dla plastyków;)

      Usuń
    2. O, nie wiedziałam, że można takich używać na paznokciach. Ciekawostka, muszę kiedyś spróbować :)

      Usuń
  3. Fajne! Nie mam tej zieleni a jest b. ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawiłaś mi nastrój tym pięknym, wiosennym manicure! Wow! Chylę się. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie serie Color Expert, mam nudziaka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze!:) aktualnie chodzę z żółtymi wiosennymi pazurkami ale zielony lakier też kupiłam i niedługo zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty również bardzo lubię i niedawno miałam na pazurkach, za jakiś czas będzie na blogu;)

      Usuń
  7. Jakie piękne! Aż czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze, wiosenne stokrotki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wiosennie!Bardzo ładna ta zieleń z GR !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale piękne wiosenne paznokcie , ja to nigdy nie umiem sobie takich cudeniek stworzyć :) CUDOWNE !!!!
    Mogę prosić o klik w ruchomą reklamę w prawym rogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom bardzo łatwo zrobić takie zdobienie;)

      Usuń
  11. Bardzo ładne :) Idealne na teraz :)

    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, tak radośnie i wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zieleń jest piękna no a stokrotki fantastyczne.Paznokcie wyszły na prawdę super.Zainspiruję się :)

    Marlena Nowak

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...