czwartek, 19 maja 2016

Pomysły na prezent z okazji Dnia Matki



 Cześć;) Dziś przychodzę do Was z postem, w którym znajdziecie pomysły na prezent dla swojej mamy z okazji jej święta.
Zapraszam na dalszą cześć postu!





Na stronie sklepu Goodies.pl znalazłam zakładkę z bardzo ciekawymi prezentami dla mamy z okazji Dnia Matki. Chciałam się z Wami podzielić moimi pomysłami.

Znalazłam wiele ciekawych rzeczy, które mojej mamie by się przydały i napewno by się z nich ucieszyła.

Oto moje propozycje:


1. Portmonetka makaronik



Ta mała portmonetka jest tak urocza, że z pewnością może zastąpić klasyczny portfel. Ponadto pachnie w zależności jaki kolor wybierzemy. Ta pachnie truskawkami a moja mama uwielbia truskawki, więc ta portmonetka by jej się miło kojarzyła. Idealna na szybkie i drobne zakupy.

2. POWERBANK

Powerbank to chyba będzie must have mojej mamy, ponieważ zawsze jak wychodzi z domu zapomni naładować telefon, więc taki gadżet by jej się z pewnością przydał. Nie musiałaby już martwić się, że jej telefon jest nie naładowany.


3. Parasolka banan

Parasol zawsze się przyda a ten jest naprawdę nietypowy i można go nosić zawsze w torebce. Szczególnie gdy wychodzimy na cały dzień z domu a w drodze spotka nas deszcz. Taka parasolka jest niezastąpiona.



Moja mama napewno ucieszyłaby się z powyższych prezentów. 




Oczywiście na stronie Goodies.pl znajdziecie wiele innych ciekawych gadżetów takich jak torebki, lampki nocne, zegarki itp.




Dajcie znać czy znalazłyście coś dla swojej mamy;)


Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Świetne pomysły :) ja kupiłam mamie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mamie już kupiłam paletę cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadne z powzyszych mojej mamie by się nie przydało :D ale już widzę jej minę na ten banan :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...