piątek, 15 kwietnia 2016

Zestaw przeciw wypadaniu włosów Long4Lashes | AA | Kuracja | Efekty po 5 miesiącach


Cześć! Zapewne znacie osławione serum do rzęs Long 4 Lashes? Dziś przedstawię Wam zestaw z tej samej serii ale tym razem przeznaczony do wypadających włosów.
Ciekawe czy zestaw podołał i zahamował wypadanie moich cienkich i wypadających włosów?
Zapraszam na recenzję!





Zestaw przeciw wypadaniu włosów Long 4 Lashes składa się z szamponu, odżywki i serum stymulującego wzrost włosów.




Opakowania znajdują się w kartonikach dodatkowo zabezpieczonych folia, tak więc mamy pewność, że nikt nie otwierał naszych kosmetyków przed nami.



1. Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów




Skład:


Cena: ok. 30 zł
Pojemność:  200 ml
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-543-Long4Lashes-szampon-wzmacniajacy-przeciw-wypadaniu-wlosow-200ml.html?product=543





Szampon ma delikatny i miły zapach, oraz delikatną średnio gęstą formułę, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Dość łatwo się pieni, wystarczy już mała ilość rozprowadzona na włosach by umyć całą głowę.
Mycie skóry głowy wykonuję zawsze poprzez delikatny masaż, gdzie uciskam skórę poprawiając jej ukrwienie.
Szampon dobrze myje i pozostawia włosy czyste i świeże.
Po wyschnięciu włosy nie są przyklapnięte oraz przeciążone, wręcz przeciwnie miękkie i odbite od nasady, bardzo lekkie.
Nie odnotowałam podrażnienia skalpu podczas stosowania kuracji tym szamponem.
Nie wiem tylko czy szampon zahamował wypadanie włosów, ponieważ ma on styczność ze skórą głowy przez krótką chwilę. Napewno dobrze oczyszczał skórę głowy przez co wszelkie zanieczyszczenia i kurz nie przyczyniały się dodatkowo do wypadania włosów. Ponadto masaż połączony z myciem głowy, pobudzał krążenie co korzystnie wpływa na włosy.

Następnym krokiem po umyciu głowy szamponem było nałożenie odżywki na włosy z tej samej serii.


2. Odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów





Cena: ok. 30 zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność:  https://sklep.kosmetykiaa.pl/

Skład:


Odżywka pomimo dość bogatego składu nie obciążała włosów ani nie powodowała szybszego ich przetłuszczania na całości. Odżywkę stosowałam nakładając ją na włosy od ucha aż po końce.
Po chwili ją spłukiwałam. Włosy po zmyciu odżywki były bardzo gładkie a po wyschnięciu były puszyste, lekkie oraz nieco bardziej nawilżone niż zazwyczaj.
Nie zauważyłam pogorszenia się stanu moich włosów po używaniu tej odżywki.
Myślę, że faktycznie nieco przyczyniła się do zahamowania wypadania włosów.
Utrzymanie włosów w dobrej kondycji, nie chodzi tylko dbanie o skalp ale i włosy na całości sprawia, że zdrowe włosy nie wypadają.

Ostatnim krokiem w mojej kuracji było spryskanie skalpu serum stymulującym wzrost włosów i  wmasowanie go w skórę.


3. Serum stymulujące wzrost włosów




Skład:



Cena:  ok. 50 zł
Pojemność: 150 ml
Dostępność: https://sklep.kosmetykiaa.pl/



Muszę śmiało przyznać, że dopiero to serum zrobiło na mnie największe wrażenie z całej trójki.
Przede wszystkim uwielbiam efekt nieco bardziej uniesionych włosów u nasady oraz delikatne usztywnienie ich, co sprawia, że włosy nie oklapują pod ciężarem.
Serum wmasowywałam zawsze na końcu całego rytuału pielęgnacyjnego moich włosów.
Zawsze przy tym wykonywałam dość intensywny masaż przez kilka minut.
Po takim zabiegu czułam jak serum ''pracuje''.
Czułam mrowienie przez dłuższy czas i naprawdę serum działało.
Po stosowaniu serum jak i całego zastawu po kilku miesiącach zauważyłam widoczne zmniejszenie wypadania włosów.
Dodatkowo przetłuszczanie głowy się opóźniało o co najmniej jeden dzień a to mnie bardzo cieszy.
Odnotowałam również szybszy przyrost włosów, nie potrafię określić o ile szybciej urosły dzięki tej kuracji ale przyrost jest widoczny.
Myślę, że to właśnie głównie dzięki temu serum moje włosy przestały wypadać w takich ilościach jak przed kuracją.
Oczywiście efekt napewno nie byłby taki gdybym nie stosowała całego zestawu.

Moim zdaniem warto przetestować tę serię kosmetyków do włosów wypadających, jeśli zależy Wam na zahamowaniu wypadania włosów to polecam szczególnie to serum połączone z intensywnym masażem.



Dziewczyny znacie ten zestaw?
Stosowałyście go?
Co myślicie o tych kosmetykach?


Pozdrawiam serdecznie
Wasza nutkowa ;)




9 komentarzy:

  1. Z tej firmy mialam tylko odzywke do rzęs i bardzo mi pomogla :) koniecznie musze sprobowac tych produktow :)
    Obserwuje I zapraszam do mnie. Jezeli moj blog Ci sie spodoba to zostan ze mna na dluzej poprzez obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam jeszcze nigdy tych produktów ale wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo może keidyś kupię cały zestaw w sumie l;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wypróbuję. Teraz jestem w ciąży i włosy, które powinny wypaść nie wypadną, ze względu na poziom hormonów. Po ciąży będę miała mega gęste włosy ale po około 4 miesiącach od porodu poleci mi co najmniej 1/4. Mam nadzieję, że ta kuracja ten proces zahamuje!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jaki fajny zestawik :D miałam li serum do rzęsisk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te kosmetyki tylko z nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby się taki zestaw na włosy, ale bardziej kusi mnie serum do rzęs z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum ma niezbyt ładny zapach w porównaniu do pozostałych produktów, ale kosmetyki są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...