wtorek, 5 kwietnia 2016

4 miesiące z serum do rzęs LONG 4 LASHES | Efekty kuracji | Recenzja


Witajcie, dziś przybywam do Was z długo wyczekiwanym przeze mnie postem. Równo 4 miesiące temu rozpoczełam kurację odżywką do rzęs Long 4 Lashes, tak więc dziś chciałabym Wam pokazać czy ta odżywka się u mnie sprawdziła.
Zapraszam na recenzję!







Odżywka znajduje się w opakowaniu typowym dla eyelinerów, tak samo wygląda jej aplikacja, dzięki cienkiemu pędzelkowi aplikujemy odżywkę tuż przy lini rzęs.






Cena:  ok 70 zł ( często w promocjach w drogeriach za ok 50 zł)
Pojemność: 3 ml
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-383-Long4Lashes-Serum-przyspieszajace-wzrost-rzes.html?product=383





Skład:




EFEKTY





 Nie wiem jak Wy ale ja widzę różnicę nie tylko na zdjęciach ale i na żywo! Co prawda nie sądziłam, że aż tak poprawi się stan moich rzęs.
Sporo czytałam na temat tej odżywki i szczerze nie wierzyłam w efekty ale przekonałam się na własnej skórze i wiem, że systematyczne używanie tego preparatu może sprawić, że nasze rzęsy będą gęstsze i piękniejsze niż dotychczas.
Zazwyczaj stosowałam  olejki i drogeryjne nie zbyt drogie odżywki do rzęs, po których nie było widać efektów.
Odżywka Long 4 Lashes spisała się u mnie rewelacyjnie.
Co najważniejsze nie podrażniła mi oczu, które są bardzo wrażliwe. W internecie możecie znaleźć informację, że dziewczyny miały podrażnione oczy po użyciu tej odżywki ale umiejętne jej nakładanie nikomu nie powinno zaszkodzić. Tutaj liczy się zasada im mniej tym lepiej. Czasem nałożyłam trochę więcej preparatu i przed zaśnięciem czułam jak odżywka spływa mi do oka, które potem trochę swędziało. Generalnie jednak moje oczy nie były zaczerwienione i podrażnione w trakcie kuracji.
Pomimo iż pojemność odżywki nie jest wielka to przy umiejętnym stosowaniu jest bardzo wydajna. Po kilku miesiącach używania, prawie każdego dnia, mogę śmiało powiedzieć, że końca odżywki nie widać.
Cena może nieco przerażać ale w drogeriach często widziałam ją na sporych promocjach, tak więc warto się wtedy w nią zaopatrzyć.
Jak tylko wykończę to opakowanie to zakupię kolejne, ponieważ po tej odżywce moje rzęsy stały się dłuższe, grubsze, lekko ciemniejsze a także zauważyłam pojawienie się sporo nowych rzęs, które czasem bywają niesforne i wywijają się we wszystkie strony.
Na zdjęciach powyżej widzicie efekty po 4 miesiącach używania tej odżywki, na zdjęciach jestem bez makijażu a rzęsy zostały tylko wyczesane starą szczotką po tuszu.




Używałyście tej odżywki?
Dajcie znać co o niej sądzicie!

O rzesy już zadbałam tak więc teraz czas na brwi;)

Pozdrawiam
nutkowa

19 komentarzy:

  1. miałam i spektakularnych efektów nie było ale też bylam zadowolona!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona, miałam naprawdę liche rzęsiki a teraz to przynajmniej je widać;)

      Usuń
  2. Też stosuję od miesiąca, miałam w miarę ładne rzęsy jednak przed ślubem chcę zadbać o efekt super i muszę uczciwie przyznać, że jest widoczna różnica po tak krótkim czasie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie na swój ślub je hoduję;) ale przyznam, że się nie zawiodłam;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne efekty :) Widać, że są bardziej gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w trakcie używania drugiego opakowania i efekty są podobne do Twoich - wyraźnie widać zagęszczenie, włoski nieco ściemniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że serum działa i u Ciebie;)

      Usuń
  5. u mnie się niestety nie sprawdziła. na początku efekty były super, jednak po odstawieniu rzęsy zaczęły rosnąć do dołu przez co zaczęły kłuć w gałkę oczną, do tego doszła czerwona powieka nad linią rzęs, czego się nie mogę pozbyć do teraz... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak się dzieje... ja narazie nie odnotowałam żadnych skutków ubocznych a stosuję kilka miesięcy... może po prostu ta czerwona linia to efekt uczulenia na jakiś składnik?

      Usuń
  6. U mnie też działała świetnie ;)
    Planuję kupić ponownie jeśli spotkam na promocji ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też Ci się sprawdziło;) ja też czekam na promocję i je kupię;)

      Usuń
  7. Super!
    ja na razie nie uzywam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie używałam ale efekty w internecie mnie skusiły i to bardzo ;)

      Usuń
  8. Widać efekt! Ale nie ufam takim kosmetykom, o których są częste wzmianki, że uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt :)
    Ja jakoś się obawiam tych wszystkich odżywek :/
    Może kiedyś w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się obawiałam ale skoro działają to czemu nie wypróbować ;)

      Usuń
  10. ja wielbię tę odżywkę:D moja kochana:D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...