piątek, 18 marca 2016

PŁYN DWUFAZOWY DO DEMAKIJAŻU OCZU I UST| CERA SUCHA I NORMALNA| HYDRO ALGI RÓŻOWE | AA | DEMAKIJAŻ


Cześć, każda z nas wie, że demakijaż jest ważnym elementem w rutynie dnia codziennego każdej kobiety. Nie możemy o nim zapomnieć i dlatego chciałabym Wam przedstawić produkt, który to ostatnio towarzyszył mi przy demakijażu twarzy.
Zapraszam na recenzję!





Jest to nowość od firmy AA- płyn dwufazowy do demakijażu oczu i ust.
Przeznaczony jest do skóry suchej i normalnej. Zawiera prowitaminę B5 oraz alantoinę.
Płyn wyraźnie oddziela się na dwie osobne substancje, wystarczy wstrząsnąć buteleczką by je wymieszać i kosmetyk jest gotowy do użytku.




Skład:



Cena: ok.14 zł
Pojemność: 150 ml
Konsystencja: ciecz
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-552-AA-HYDRO-ALGI-rozowe-plyn-dwufazowy-do-demakijazu-oczu-i-ust-cera-sucha-normalna-150-ml.html?product=552




Produkt znajduje się w poręcznej małej tubce, z której bez problemu możemy wydobyć produkt.
Kosmetyk przeznaczony jest do demakijażu skóry suchej i normalnej, do której doskonale jest przystosowany. Oczy po użyciu płynu nie pieką i nie są podrażnione. Makijaż pięknie się zmywa i nie pozostaje żadna poświata po tuszu na skórze.
W kwestii demakijażu ust również dobrze się spisuje. Zmywałam nim co prawda tylko dwa rodzaje średnio trwałych szminek ale produkt dobrze oczyścił usta z pozostałości po nich.
Nie zauważyłam podrażnień skóry ani uczulenia po dłuższym czasie stosowania produktu.
Płyn pomimo swojej małej pojemności jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość by pozbyć się makijażu.
Myślę, że jest to ciekawy produkt do demakijażu, który świetnie radzi sobie w tej kwestii a co najważniejsze nie podrażnia oczu co naprawdę jest tutaj ważne,


Znacie ten produkt?
Co o nim myślcie?


Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować, do demakijażu oczu używam tez płynu dwufazowego, ale z Ziajki i również mogę polecić , bo bardzo dobrze się sprawdza i nie podrażnia oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go jeszcze ale za to lubię toniki z Ziaji;)

      Usuń
  2. Akurat tego produktu nie znam, ale używałam podobny z AA i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypracować czegoś nowego, ciągle mam tylko micele z Bebeauty albo Garnier/ Bioderma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful blog :) happy Sunday!
    I am new follower :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go używać, ale zgadzam się, najważniejsze że nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...