wtorek, 15 marca 2016

Glass Nails



Witajcie. Dziś na moim blogu trochę paznokciowo. Myślę, że niektóre z Was się stęskniły za takim postem, więc przybywam z nowym mani, który nosiłam w zeszłym tygodniu.
Jest to zdobienie w stylu Glass Nails ze złotymi ćwiekami.
Zapraszam!




Metoda zdobień paznokci w stylu potłuczonego szkła bardzo mi się spodobała, dlatego zachciałam i ja mieć na swoich pazurkach takie zdobienie.











Niestety jednak nie posiadałam folii celofanowej dlatego przeprowadziłam mały eksperyment i zamiast tamtej folii użyłam folii transferowej.
Zdziwione?
A jednak wyszło!
Efekt bardzo mi się spodobał i na żywo wyglądał jeszcze lepiej, niestety aparat nie uchwycił mieniącej się folii tak jak bym chciała.

Całość pokryłam grubą warstwą Seche Vite a pod folię użyłam czarnego lakieru z wibo, który jest mocno kryjący.


Jak Wam się podoba zdobienie?
Znacie zdobienie potłuczonego szkła?
Lubicie tę metodę?



Pozdrawiam
nutkowa

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten efekt :D Czekam na folię aż do mnie przyjdzie i sama będę kombinować :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Glass uwielbiam, u mnie też ostatnio było :-D

    Ps. Twój komentarz udzielam niechcący :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Środkowy palec wyszedł bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta metoda, muszę spróbować z folią :) Świetnie to wyszło u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja specjalnie kupiłam celofan, ale pięknie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie ;)
    Oczywiście najbardziej podoba mi się paznokieć z folią. Fajnie, że sprobowałaś z innym rodzajem niż wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...