sobota, 6 lutego 2016

OEPAROL: Ochronna pomadka do ust z 100% olejem z wiesiołka




Cześć, mamy jeszcze zimę i na dworze bardzo silny i jeszcze zimny wiatr, więc powinnyśmy szczególnie zadbać o nawilżenie naszych ust. Dziś przedstawię Wam pomadkę z firmy OEPAROL z 100% olejem z wiesiołka, która może pomóc nam walczyć o piękne usta o tej porze roku.
Zapraszam na recenzję!





Dermokosmetyki Oeparol® to preparaty do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała. Zawierają one wyselekcjonowane składniki, w tym unikalny olej z nasion wiesiołka.
Wiesiołek (Oenothera paradoxa) jest swoistym fenomenem w świecie roślin, a wyjątkowa metoda otrzymywania oleju z nasion techniką „tłoczenia na zimno” umożliwia maksymalne zachowanie cennych właściwości jego składników oraz gwarantuje najwyższą jakość produktów marki Oeparol®.
Olej wiesiołkowy zawiera cenne kwasy omega-6, spełniające szereg ważnych ról w prawidłowym funkcjonowaniu skóry:
  • Kwasy omega-6 są składnikiem budulcowym błon komórkowych skóry, przez co zapobiegają utracie wody przez naskórek.
  • Poprawiają mikrokrążenie, a tym samym odżywienie i dotlenienie skóry.
  • Dzięki kwasom omega-6 skóra staje się nawilżona, jędrna, sprężysta i odzyskuje świeży wygląd.









Dostępność: apteki, drogerie
Waga: 4,8 g
Zapach: delikatny
Cena: ok . 8 zł





Jak wiecie ( lub nie) mam strasznego bzika na punkcie pomadek do ust, Mam je pochowane w każdym zakamarku mojej torebki, kurtki, szafki itp. Dzięki temu nigdy nie muszę szukać pomadek i martwić się o suche usta. Nigdy nie wychodzę na dwór bez pomadki na ustach, bez względu na porę roku. Zimą szczególnie dbam o to by moje usta były odpowiednia nawilżone i zadbane. W tym roku zimą postawiłam na pomadkę z firmy Oeparol z 100% olejem z wiesiołka. Pomadka ma bardzo miły i delikatny zapach, który nie powinien nikomu przeszkadzać, ponieważ nie jest uciążliwy podczas noszenia. Bez problemu możemy aplikować pomadkę, która dosłownie sunie po ustach. Usta po nałożeniu pomadki są naturalne, nie czuć dyskomfortu oraz nie mamy efektu klejących się ust. Pomadka bardzo dobrze nawilża moje usta. Dzięki bardzo naturalnemu składowi, w którym znajdziemy mnóstwo olejków w tym z nasion z wiesiołka tłoczonego na zimno, nasze usta otrzymają sporą dawkę nawilżenia oraz ochrony przed silnym wiatrem. Usta są dobrze natłuszczone oraz odżywione i to już po kilku dniach. Bardzo lubię takie pomadki i lubię mieć takie sprawdzone pomadki zawsze w torebce. Jak widzicie ta już się tam zadomowiła i ani myśli z niej uciekać.




Znacie tę pomadkę?
Lubicie pomadki z olejkami?


Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, że tak działa. Aktualnie używam Tisane i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam nad tą pomadką, ale w końcu wzięłam Tisane, która pewnie będzie u mnie bardzo długo, bo moje włosy uwielbiają przebywać na mojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę markę i tak czułam, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam; używam pomadki Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja tez mam bizka na punkcie pomadek do ust. Zawsze muszę miec przy sobie jakąś ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...