wtorek, 23 lutego 2016

OEPAROL: Nawilżający krem do rąk


Cześć, zapewne każda z Was wie, że pielęgnacja dłoni jest bardzo ważna, nie bez przyczyny dłonie są naszą wizytówką, dlatego powinny być zawsze zadbane i piękne. Podstawowym krokiem w ich pielęgnacji jest dobry, bogaty w naturalne składniki krem do rąk. Dziś przedstawię Wam krem, który ostatnio testowałam.
Zapraszam na recenzję!




Mam bzika na punkcie paznokci, dlatego jeśli je pielęgnuję nie zapominam o dłoniach. Bardzo często nakładam na nie odżywczy krem. Zawsze mam go w torebce, łazience i swojej kosmetyczce. Dzisiejszym bohaterem  jest krem do rąk z olejem z wiesiołka firmy OEPAROL.





Pojemność: 75 ml
Zapach: delikatny
Konsystencja: średnio gęsta
Kolor: mleczny
Cena: ok. 8 zł
Dostępność: http://adamed.expert/produkty/oeparol-balance-krem-do-rak/


Skład:




Krem jest bardzo łatwy  w aplikacji, szybko rozprowadza się na skórze. Całkiem przyzwoicie także się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze,  już chwilę po aplikacji możemy korzystać np. z klawiatury laptopa bez obaw ubrudzenie jej kosmetykiem.
Krem przyjemnie i  delikatnie pachnie co sprawia, że sam proces używania tego kremu jest bardzo przyjemny.
Skóra dłoni jest odpowiednio nawilżona i zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi, dlatego warto używać kremu do rąk nie tylko w domu ale i przed wyjściem.
Opakowanie kremu jest małe i poręczne, dlatego zmieści się w każdej kobiecej torebce.
Bardzo na plus jest zakrętka kremu, zamykamy kosmetyk na zatrzask typu klik, co  bardzo ułatwia sprawę, gdy mamy nałożony krem na dłoniach gotowy do rozsmarowania.
Nie odnotowałam podrażnienia dłoni ani szczególnego przesuszenia.
Dłonie są ładnie nawilżane, zadbane i miłe w dotyku.

Znacie ten krem?
Lubicie kosmetyki tej firmy?


Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. nie znam totalnei chociaż tani jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwrócę na niego uwagę :) kremy do rąk schodzą u mnie jak woda ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo nie słyszałam o nim wcześniej :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kremu jeszcze nie miałam, a używam ich całe mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z tej marki krem pod oczy i bardzo go lubiłam:) Innych kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam tego kremu ale skoro polecasz to moze wypróbuję bo czesto stosuje kremy do rak

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty Oeparol bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...