wtorek, 2 lutego 2016

Nawilżający tonik odświeżający z dodatkiem alg błękitnych od AA


Cześć, jeśli dbacie o odpowiednią pielęgnację twarzy to zapraszam Was serdecznie na recenzję nawilżającego toniku do twarzy od AA !




Dzisiejszy bohater- tonik odświeżający przeznaczony do cery mieszanej i normalnej ma za zadanie redukować powstawanie niedoskonałości, ma delikatnie oczyszczać oraz nawilżać skórę twarzy oraz łagodzić podrażnienia.



Skład:




Cena: 14 zł
Zapach: brak
Pojemność: 200 ml
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-548-AA-HYDRO-ALGI-blekitne-tonik-odswiezajacy-cera-mieszana-normalna-200-ml.html?product=548




Produkt jaki ostatnio miałam okazję testować nie posiada zapachu co jest jak najbardziej fajną alternatywą dla wszystkich zapachowych i z czasem męczących kosmetyków. Buteleczka z dozownikiem typowa dla tego typu kosmetyków i bardzo łatwa oraz praktyczna w obsłudze. Kosmetyk stosowałam przez kilka miesięcy głównie rano by odświeżyć twarz po nocy oraz czasem po demakijażu co bardzo fajnie się u mnie sprawdzało. Tonik ma za zadanie nawilżać naszą cerę i napewno w pewnym stopniu to robi. Oczywiście nie tak bardzo jak dobry bogaty krem nawilżający ale napewno skóra mojej twarzy nie jest ściągnięta i przesuszona po użyciu tego toniku. Twarz jest bardzo ukojona i naprawdę odświeżona, co za tym idzie skóra wygląda promiennie i świeżo. W składzie możemy znaleźć śladowe ilości alg błękitnych, które delikatnie rozjaśniają skórę, efekt jest naprawdę delikatny ale twarz nie jest zaczerwieniona a kolor jest stonowany.
Myślę, że to ciekawy i nie drogi tonik wart przetestowania. Ja osobiście bardzo lubię wszelkiego rodzaju toniki i z tego produktu jestem jak najbardziej zadowolona.
Na stronie internetowej sklepu możecie znaleźć jeszcze wersję z algami różowymi, która mnie bardzo ciekawi.



Daj znajcie co o nim sądzicie?
Może macie ten produkt, jaka jest Wasza opinia na jego temat?


Przepraszam Was za ostatnią sporą przerwę ale w ostatnim czasie zaczęłam nową i moją pierwszą pracę a do tego jestem w trakcie sesji, więc gdy wieczorem wrócę z biura to biorę się za naukę. Na szczęście zostało mi już tylko kilka egzaminów, więc mam nadzieję nadrobić zaległości.
Niebawem pojawi się kilka ciekawych recenzji na blogu, w tym o kosmetykach z Long 4 Lashes, także warto śledzić bloga na bieżąco;)


Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki AA, ale tego toniku nigdy nie miałam. Wczoraj kupiłam po raz kolejny tonik z Shiseido, ostatnio mi się bardzo dobrze spradził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepraszaj :) Wiadomo, że poza blogowaniem jest życie prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie miałam nic z AA, mąż ma dezodorant w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki AA są świetne :) A tonik wydaje się być naprawdę godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pielęgnacja AA bardzo dobrze mi służy, więc na tonik też z przyjemnością się skuszę. Z serii algi bardzo polubiłam krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie probowalam kosmetykow z AA ale bardzo zaciekawila mnie Twoja recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kosmetyku, ale gratuluję pierwszej pracy. Powodzenia w niej i na sesji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety kosmetyki AA jak dotąd się nie sprawdziły :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że od lat używam toniku z Ziaji ogórkowego. Jest tani, na mnie działa tak samo jak każdy inny tonik. Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli mam być szczery nigdy nie miałem kosmetyków AA:P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...