poniedziałek, 29 lutego 2016

Krem do włosów Il Salone Milano


Cześć, dawno nie pojawiła się żadna recenzja kosmetyków do włosów, tak więc dziś mam dla Was totalną nowość prosto z profesjonalnej półki fryzjerskiej. Dziś mowa będzie o kremie do włosów marki El Salone Milano.
Zapraszam na recenzję!




Pierwszy raz używałam kremu do włosów z tej firmy oraz pierwszy raz używałam kosmetyku do włosów w formie kremu.
 Muszę przyznać, że testowanie kosmetyku było bardzo przyjemne.










Cena: ok. 25 zł
Pojemność: 250 ml
Zapach: miły, delikatny
Konsystencja: dość gęsta
Kolor: mleczny
Strona producenta: http://www.ilsalonemilano.com/pl/
FACEBOOK

Skład:




Krem znajduje się w dość dużej tubie zamykanej zakrętką, co jest trochę kłopotliwe przy mokrych dłoniach.  Na szczęście kosmetyk jest dość gęsty i nie wypłynie nam z opakowania nawet podczas delikatnego przechylania tubką w różne strony.
Zawartość opakowania bez problemu możemy dozować według  naszych potrzeb.
Krem bardzo miło  i delikatnie pachnie co sprawia, że sama aplikacja kremu na włosy jest bardzo przyjemna.
Krem nakładałam zawsze na umyte, wilgotne włosy. Wmasowywałam we włosy nie wielką ilość produktu po czym spłukiwałam letnią wodą, lub też czasem zostawiałam na kilka minut jako maseczkę.
W ramach przypomnienia moje włosy są bardzo cienkie i delikatne, dlatego bardzo łatwo je obciążyć lub też sprawić, że na głowie będzie puch.
Włosy po wyschnięciu były miłe w dotyku i gładkie. Napewno były dociążone ale nie zbyt agresywnie.
Krem sprawiał wrażenie pięknych, błyszczących i nawilżonych włosów, które wyglądają na bardzo zdrowe.
Kosmetyk nie przyspieszał przetłuszczania włosów ani nie wysuszał ich.
Produkt możemy znaleźć w miejscach z profesjonalnymi kosmetykami do włosów lub w salonach fryzjerskich, nie widziałam go w drogeriach stacjonarnych.
Moje włosy polubiły się z tym kosmetykiem i będę go stosować nadal, tym bardziej, że mam jeszcze w tubce sporą zawartość kremu, dzięki temu, ze jest bardzo wydajny i mam wrażenie, ze zawartość nie ubywa i będę mogła cieszyć się nim na dłużej.

Znacie ten kosmetyk?
Słyszałyście o tej marce kosmetyków?


Długo mnie tu nie było ale sesja dobiegła końca i oficjalnie mogę tu częściej zaglądać i recenzować dla Was kosmetyki. Niebawem nadrobię zaległości a na blogu pojawi się kolejna dawka recenzji.

Pozdrawiam
nutkowa


9 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce, ale osobiście nie miałam jeszcze możliwości, żeby ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znm tego kosmetyku , firma chyba nowa bo nie kojarzę ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać się, że pierwszy raz słyszę o tej marce. Podoba mi się, że krem dociąża włosy. Właśnie tego potrzebują moje kłaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce jeszcze jakiś czas temu - ostatnio pojawia się na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie mialam kremu do włosów, jestem ciekawa jak by sie sprawdził u mnie:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyglądała się im ostatnio ale ceny nie zachęcają do kupna tym bardziej ze w składach szału nie ma ;) ale dobrze ze się sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam produktu ani firmy, ale zaciekawil mnie. Wiekszosc masek, kremow, olejkow na cale wlosy zbyt mi je obciaza. Lubie te, ktore stosuje sie wlasnie na koncowki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten produkt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym kremie słyszałam wiele skrajnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...