czwartek, 14 stycznia 2016

Olejek do twarzy TSUBAKI& ARGAN | AA | Oil Infusion2





Witajcie, ostatnio pisałam Wam o kosmetyku intensywnie nawilżającym, dziś pozostajemy w tej tematyce. Zimą zawsze nasza skóra potrzebuje zastrzyku w postaci kosmetyków nawilżających.
Olejki są do tego idealnie stworzone, tak więc zapraszam Was na recenzję olejku do twarzy!





Jak wiecie bardzo lubię nawilżać swoją skórę nie tylko twarzy ale i całego ciała, owszem czasem nie zawsze jestem regularna, dlatego też pielęgnacja olejkami przynosi natychmiastowy efekt nawilżenia.
Kosmetyk przeznaczony jest dla osób w wieku 40+, jednak nie widzę nic przeciw aby osoby młodsze mogły go używać.



Kiedyś już recenzowałam Wam olejek z tej firmy ale przeznaczony dla kobiet 30+ olejek marula [recenzja].




Skład:


Zapach: przyjemny, delikatnie słodki
Pojemność: 15 ml
Cena: 30 zł
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-427-AA-OIL-INFUSION2-40-Olejek-do-twarzy-intensywne-odzywienie-elastycznosc.html?product=427



Olejek bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Często aplikuję olejek po nałożeniu kremu do twarzy by spotęgować efekt nawilżenia, tradycyjnie na noc. Rano po przebudzeniu moja twarz jest napięta, promienna i bardzo nawilżona. Szybszym rozwiązaniem napewno będzie stosowanie olejku solo na oczyszczoną i przygotowaną do pielęgnacji uprzednio skórę.Nie zauważyłam żadnych podrażnień i zaczerwienień po użyciu kosmetyku.
Opakowanie jest ładne dla oka a aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna, dzięki wygodnemu aplikatorowi w postaci pipetki bez problemu nabierzemy odpowiednią dla nas ilość kosmetyku.
Olejek nie zapycha skóry i nie powoduje wysypu krostek.
Twarz jest wygładzona i wygląda zdrowo a do tego pięknie pachnie!


Znacie ten olejek? Lubicie olejki do twarzy?
Dajcie znać w komentarzu!


Pozdrawiam
nutkowa

17 komentarzy:

  1. Nie wiem czy tylko u mnie ale pierwsze zdjęcia wyświetlają się na całego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest normalnie;) może przez przeglądarkę jest inaczej widok ustawiony...

      Usuń
  2. Olejki uwielbiam, sięgam po nie bardzo często. Tego z AA akurat nie znam, ale sporo już o nich czytałam, a w większości były to dobre opinie. Może kiedyś u mnie zagości :) Kochana, bardzo mi miło, że trafiłaś na mojego bloga, dzięki temu mogłam też odkryć Twojego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten olejek, ale czeka w kolejce, bo póki co używałam kilku produktów AA, które się kompletnie u mnie nie sprawdziły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejku nie miałam, ale używam żelu micelarnego do demakijażu z tej serii i muszę przyznać że jest naprawdę dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja się z arganowym nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za AA, ale lubię olejki, więc może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że skład całkiem przyjazny, kiedyś go wypróbuję albo wersję 30+ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z olejem tsubaki, ale poczułam się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie miałam tylko jeden olejek do twarzy , nie polubiłam się z nim i dalej zostałam przy kremach

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie moim ulubionym olejkiem do twarzy jest L`Oreal Nutri-Gold, ale ten też wydaje się być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie podkusiłaś! Szukam czegoś sprawdzonego :) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę wyjątkowo polubić olejek żeby go regularnie używać, do tej pory trafiałam na takie, które mi nie odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy, zachęciłaś mnie do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem uzależniona od wersji 30+, ale kusi mnie wy próbować "te starsze" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejki, olejki, no któż ich nie Kocha ja ze swoim chłopem tylko olejkó używamy, czasem ja w odskoczni wezmę kremik, ale olejki wielbię ;) Tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...