poniedziałek, 4 stycznia 2016

Kosmetyczni ulubieńcy 2015 roku| Twarz| Włosy | Kolorówka



 Witajcie. dzisiaj przychodzę do Was z dość ciekawym postem, mianowicie z kosmetycznymi ulubieńcami 2015 roku. Sama bardzo lubię oglądać tego typu posty a w szczególności, gdy są to  jakieś podsumowania ulubieńców. Z tego co wiem to Wy również bardzo przepadacie za takimi postami, więc nie przedłużając serdecznie zapraszam na dalszą część!




W 2015 roku w mojej pielęgnacji działo się bardzo dużo, nie tylko wzięłam pod lupę pielęgnację włosów ale i przyłożyłam się do pielęgnacji twarzy i ciała. W dzisiejszym poście przedstawię Wam dosłownie namiastkę kosmetyków, które były ze mną wiernie przez cały 2015 rok z powodzeniem. 




Na pierwszy rzut poleci kolorówka, która jest moim odkryciem roku i zarazem ulubieńcem.

KOLORÓWKA



1. Top Seche Vite

Wiem... top nie jest kolorówką ale bardzo polubiłam właśnie ten - Seche Vite. Jeśli go znacie to wiecie jakim cudem jest dla każdej kobiety, która uwielbia malować paznokcie a nie ma na to zbyt wiele czasu. Szybko wysycha, przedłuża trwałość, daje efekt hybrydowych paznokci, świetnie nabłyszcza, chyba więcej dodawać nie muszę.


2. Korektor po oczy Eveline

O tym korektorze pisałam już w TYM poście, tak więc zapraszam na szerszą recenzję. Dziś powiem Wam tylko, że bardzo lubię stosować go pod oczy, ponieważ genialnie radzi sobie z cieniami co możecie zobaczyć na zdjęciach po kliknięciu w link odsyłający do recenzji. Do tego ładnie pachnie i nie podrażnia oraz długo się utrzymuje.


3. Szminka Aqua Platinium Eveline

Ta szminka wystąpiła już kiedyś w tle na jakimś zdjęciu i pytaliście o nią sporo, więc pewnie się ucieszycie jeśli Wam ją przedstawię. Bardzo lubię jej odcień- nie jest to typowa czerwień, raczej ciemna malina wpadająca w czerwień z delikatymi drobinkami, których na ustach naprawdę nie widać. Efekt matowy ale nie do końca, bardzo naturalny a do tego mała cena i trwałość godna podziwu. Jest to numerek 416, który Wam bardzo gorąco polecam.
PS. Pachnie arbuzem <3


4. Puder Rimmel Stay Matte

Tego kosmetyku chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Kiedyś nie rozumiałam tego całego szumu wokół tego pudru ale dziś wiem, że jest genialny i sprawdzi się u mnie nie tylko latem ale i zimą ale generalnie stosuję go naprawdę cały rok! Świetnie matowi, nie sprawia efektu maski, doskonale utrwala makijaż, dopasowuje się do koloru skóry, nie wysusza... warto przetestować.





Mały look na szminkę!



PIELĘGNACJA TWARZY

5. Tonik ziołowy FITOMED

O tym produkcie również pisałam na swoim blogu, TU możecie przeczytać o nim więcej. Używam go praktycznie każdego dnia i spisuje się rewelacyjnie.  Nie uczula, ładnie pachnie, nie ściąga skóry i nie podrażnia... zapraszam na recenzje do linku wyżej.


6. Micelarny żel do twarzy AA Cosmetics

Do pewnego czasu do demakijażu używałam tylko tonik,ów, jednak ten żel zawrócił mi w głowie tak bardzo, że na zdjęciu widzicie moją drugą buteleczkę a obecnie mam wersję z algami, którą również bardzo  polubiłam i niedługo pojawi się jego recenzja. Demakijaż tym produktem to przyjemność, po więcej zapraszam TUTAJ.







PIELĘGNACJA WŁOSÓW

7. Odżywka do włosów NIVEA LONG REPAIR

Jeśli macie problem z cienkimi, puszącymi się i delikatnymi włosami, ta odżywka będzie się u Was spisywać w 100%. Pojawiała się już na wielu blogach, jest łatwo dostępna i świetna, także warto wypróbować.


8. Suchy szampon Batiste original

Bardzo polubiłam suche szampony z Batiste, są bardziej wydajne od tych z Isany, których do pewnego czasu tylko i wyłącznie  używałam. Do wyboru jest kilka wersji zapachowych, często w promocji. Myślę, że dla każdej zabieganej kobiety jest to must have.






To tyle z moich ulubieńców roku, dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko. Może powyższe kosmetyki są również Waszymi ulubieńcami?


Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. Super jest ten szampon batiste i odżywka nivea. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co jest grane, ale po batiste moje włosy wyglądają jeszcze gorzej niz przed

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu kupić ten suchy szampon bo wszyscy go zachwalają, a ja jeszcze nie testowałam :P Także uwielbiam micelarny żel do twarzy AA Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko odżywkę Nivea i potwierdzam, jest świetna :) Puder Rimmela chętnie wypróbuje, przydałby mi się jakiś dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tonik z Fitomed jest na mojej liście kosmetyków do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminkę z Eveline też miałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo czytałam na temat tego top'u Seche Vite i bardzo dużo osób go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie wypróbować ten żel micelarny AA, ich pielęgnacja zazwyczaj bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seche Vite mam na liście do wypróbowania :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dechę vite tez uwielbiam, chociaż to trochę kapryśny top ze względu na to ze trzeba idealnie nim malować bo ściąga lakier i szkoda ze szybko robi się z niego glut :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie polubiłam się z żelem micelarnym z AA :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...