niedziela, 20 grudnia 2015

Żel nawilżający do mycia twarzy Hydro algi różowe | AA cosmetics


Witajcie, dziś przychodzę do Was z recenzją bardzo ciekawego żelu do twarzy, który jest bardzo delikatny nawet dla cery bardzo wrażliwej a zarazem skuteczny!
Zapraszam na recenzję!


Jak wiecie albo i nie bardzo lubię produkty do twarzy typu żele, toniki, kremy a w szczególnoście kosmetyki do mycia twarzy, które nie szkodzą mojej skórze. Pomimo iż moja skóra jest normalna w stronę suchej, czasem po porządnym peelingu jest trochę podrażniona. Doskonałym krokiem w oczyszczaniu twarzy jest żel delikatnie myjący.




Skład:


Zapach: bardzo delikatny
Konsystencja: lekki żel
Kolor: lekko różowy
Pojemność: 150 ml
Cena:  14 zł
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-549-AA-HYDRO-ALGI-rozowe-zel-nawilzajacy-do-mycia-twarzy-cera-sucha-normalna-150-ml.html?product=549



Żel przede wszystkim jest bardzo delikatny dla każdej skóry nawet tej bardzo wrażliwej, moja czasem taka jest i po jakimś głębszym zabiegu pielęgnacyjnym typu peeling  robi się czerwona, dlatego też z tym żelem bardzo się polubiłam. Zmywa z twarzy zanieczyszczenia dnia codziennego, oczyszcza pory i lekko je zwęża. Po zmyciu żelu skóra jest nawilżona i napięta. Nie odnotowałam ściągnięcia czy podrażnień.
Żel zawiera algi różowe, które pozostawiają naszą skórę w dobrym stanie nie naruszając jej bariery naturalnej.
Żel lubię stosować zawsze rano lub wieczorem po demakijażu twarzy, po umyciu nie czuję potrzeby nakładania kremu ale raczej wieczorem krem zawsze nakładam na twarz, więc jest to moim rytuałem już;)
Konsystencja jest dość rzadka ale nie sprawia to problemu w aplikacji.
Tubka jest wygodna i poręczna a wydobycie żelu mokrymi dłońmi nie przysparza problemu. Na tubce znajdują się najpotrzebniejsze informacje, dla użytkownika a napisy nie ścierają się pod wpływem wody.



Znacie ten żel?
Co myślicie o takich kosmetykach?


Pozdrawiam
nutkowa


PS. Niebawem mani świąteczne! Śledźcie bloga;)

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest przeznaczony dla każdego rodzaju skóry, nawet delikatnej i wrażliwej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tą marką. A żeli do twarzy w zasadzie nie używam. Wybieram mydła naturalne, u mnie spisują się one najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki skład w miarę do zaakceptowania, dobrze, że nic nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdził :) Ja za AA nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kremu ale bardzo lubię markę AA, u mnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się fajny, jednak ja jestem fanką mydła siarkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę żelu, ale warto spróbować i myślę, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fajnie, na bank go kupie jak tylko skończę mój bebeauty i isane, którą mam w zapasie... Ale! Z tej serii miałam krem pod oczy i jest najlepszy na świecie! Mega gęsty, aż ciężko go wycisnąć z tubki ale mega nawilża i jest moim #1 ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...