wtorek, 29 grudnia 2015

Podkład COVER od AA| 107 Dark Beige


Witajcie po świętach! Dawno nie recenzowałam dla Was kosmetyków kolorowych tak więc, dziś zapraszam na post, w którym poznacie ciekawy podkład od firmy AA .
Zapraszam!




Posiadam już dwa podkłady z tej samej serii AA  Make up lecz o innym wykończeniu i działaniu.
Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam TU.

Podkład AA Make up Cover o numerze 107 Dark Beige 



Co mówi producent oraz skład:





Pojemność: 30 ml
Zapach: delikatny, miły
Konsystencja: średnio gęsty
Cena: ok. 15 zł
Dostępność: http://kosmetykiaa.pl/produkty/oferta/cosmetics/kosmetyki_kolorowe/aa_make_up_podklady.htm?produkt=3654


Jak sama nazwa wskazuje podkład ma za zadanie przede wszystkim dobrze kryć, czy to robi? Uważam, że dla osób, które tak jak ja nie są zawodowymi makijażystkami i malują się same i jest to dość amatorski makijaż krycie jest świetne! Podkład zakrywa nam drobne niedoskonałości na twarzy, wyrównuje strukturę skóry oraz nie tworzy przy tym efektu maski, co jest bardzo ważne.
Jedyny minus jaki mogę odnotować to kolor, numer 107 jest zbyt za ciemny jak dla mojej bladej cery, zwłaszcza w okresie zimowym. Jednak mam na to sposób- rozjaśniam go  białym podkładem z MUR, nie zmienia to jego właściwości a dzięki temu mogę go dalej używać.
Podkład nie podrażnia skóry, nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek.
Delikatnie wchodzi w drobne zmarszczki mimiczne, dlatego w tym miejscu należy zwrócić szczególną uwagę przy jego nakładaniu.
Generalnie skóra nie jest zapchana po tym podkładzie, czuje się lekko i świeżo.
Podkład ma dość matowe wykończenie ale nie matowi szczególnie mocno, więc można go utrwalić pudrem lub zostawić zaraz po nałożeniu.
Zapach jest bardzo delikatny ale dość wyczuwalny, nie drażniący i utrzymujący się przez pewien czas na skórze.


Znacie ten podkład?
Lubicie takie podkłady kryjące?

Jak tam Wasze prezenty ? Co dostałyście?
Ja trochę ubrań, słodycze, podstawowe kosmetyki do przeżycia oraz pieniądze tradycyjnie;)

Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. Podkład fajnie się zapowiada, ale rzeczywiście jest ciemny. Są też jaśniejsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa kochana jasniejsze odcienie, zapomnialam o tym napisac :)

      Usuń
    2. Ja nie potrzebuje mocnego krycia. Wolę jak podklady są z pompkami. wygodna sie zrobilam:)

      Usuń
    3. Ja również;) a co do pompek to mi jest obojętne czy podkład ma pompkę czy też nie;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. U mnie ten podkład się kompletnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kosmetyki AA niezbyt dobrze się spisują :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli znajdę odpowiedni kolor to może kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kolor będzie odpowiedi po wakacjach, kiedy skóra bedzie opalona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam kiedyś te podkłady i kolory mają o kilka tonów za ciemne jak dla mnie ;) Nie wiem ile musiałabym wylać tego podkładu z MUR żeby w ogóle móc go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa o ton jaśniejsze i już są dobre także nie jest tak źle a jestem naprawdę bladziochem;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...