wtorek, 1 grudnia 2015

Kosmetyki, za którymi nie przepadam- Kolorówka


Cześć, jakiś czas temu przedstawiałam Wam moje kosmetyczne buble, gdzie dominowały kosmetyki do pielęgnacji, natomiast dziś chciałabym Wam przedstawić kosmetyki z kolorówki, z którymi się nie polubiłam.
Zapraszam na post!



Jeśli jesteście ciekawi na początku jakiś kosmetyków nie polubiłam z pielęgnacji to zapraszam Was do tego postu. Natomiast dziś zapraszam na buble z kolorówki.




Szczerze mówiąc miałam mały problem ze znalezieniem bubli z kolorówki ale coś się znalazło i jk widzicie nie jest tego aż tyle;)





1. Paletka Technic Electric wersja Metalix.

Paletka zawiera 12 perłowych cieni. Wszystkie strasznie się osypują, ich pigmentacja jest kiepska a trwałość po nałożeniu 2-3 godz. Cienie się rolują na powiece, ciężko uzyskać ładny efekt po ich nałożeniu, powieka się błyszczy a kolor ciężko rozpoznać. Paletka była tania, ok. 10 zł na allegro, dlatego nie mam nad czym rozpaczać.

2. Kolorowa pomadka w kredce Lip to kiss od Wibo.

Kupiłam ją na ostatniej rossmanowskiej promocji, więc kosztowała mnie 5zł, jednak gdybym wiedziała jak działa inaczej spożytkowałabym tę ciężko zarobione pieniądze;) Pomadka tępo nakłada się na usta, jest matowa i ma ładny odcień ale uwydatnia suche usta, nierównomiernie się zjada, pozostawia ślady na szklance i zostaje w załamaniach ust. Do tego ma dziwny zapach i bardzo niekomfortowo jest mieć ją na ustach.




3. Korektor pod oczy Rimmel Match Perfection

Ten korektor nie jest do końca moim bublem z kolorówki, ponieważ ma wiele plusów ale...kiedy nakładam go pod oczy, po pewnym czasie zaczynają mnie one lekko szczypać i łzawić co powoduje, że go szybko wycieram pocierając powieki. Przede wszystkim jest bardzo nie wydajny! Zamówiłam go drogą internetową, więc przyszedł nie otwierany ale już przy pierwszym użyciu, by wydobyć pierwszą porcję pod oczy musiałam wycisnąć większe pół tubki powietrza! w rezultacie w opakowaniu było go bardzo mało a nie należy do tanich kosmetyków. Ok. 30 zł za opakowanie 7 ml, gdzie wątpię, że tyle produktu faktycznie tam było. Plusem jest jedynie ładny jasny odcień wtapianjący się w skórę i nie pozostawiający sztucznego efektu. Jednak przeraża mnie w nim cena i moje podrażnienia...


4. Róż do policzków z jedwabiem Wibo

Róż mam już od dłuższego czasu i używam go na zmianę z innymi jednak, żeby moim oczom ukazał się efekt muszę trochę się namachać pędzlem. Róż ma słabą pigmentację i bardzo krótko trzyma się na policzkach. Nie jest drogi i możemy go kupić stacjonarnie jednak to nie jest bardzo znaczącym powodem do jego zakupu.





Co myślicie o tych kosmetykach? Znacie je?
Może je używacie?


Pozdrawiam
nutkowa

26 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubię ten róż z wibo, może masz nieodpowiedni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że ten jako jedyny kolorystycznie przypadł mi do gustu;)

      Usuń
  2. Na szczęście nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mialem cieni z Technic

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Technic miałam raz lakier do paznokci. Śmierdział niemiłosiernie a'la butapren i poszedł do kosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ta firma ma w swojej ofercie lakiery do paznokci ale napewo ich nie kupię;)

      Usuń
  5. Żadnego z nich nie miałam ;-) ja w sumie też Miałabym problemy z bublami bo nie mam dużo kosmetyków a jak kupuje to sporo z polecenia :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również staram się kupować kosmetyki polecone i sprawdzone, jednak w tym przypadku nie do końca tak było;)

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale może to lepiej skoro okazały się być bublami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą paletkę Technic Electric tylko inne kolory i też za nią nie przepadam :/
    Bardzo fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z kosmetyków, może to i lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Może to i dobrze? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten korektor Rimmel'a i bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie znam żadnego z tych kosmetyków ;) Co do tego Rimmela to miałam podkład z tej serii i nie byłam zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja. Ostatnio wywaliłam dokładnie taki sam róż z wibo. Nie mam rano czasu na takie mechanie kilka razy zanim coś będzie widać...korektor z Kobo jest warty uwagi. Co prawda do collection do stóp nie dorasta, ale jest najlepszym drigeryjnym jaki znalazłam i często jest ma promo za 10 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam zupełnie nic z tych kosmetyków, ale może to i dobrze?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba żadnej z Twoich pozycji nie używałam. Może to mój błąd, ale nie sięgam po tanie kosmetyki, zazwyczaj ich jakość jest adekwatna do ceny, Ale z zainteresowaniem wypatruję na blogach wyjątki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten róż w Wibo , tyle, że w innym kolorze i na początku wydawał mi się całkiem fajny, ale w miarę upływu czasu coraz ciężej się go nakłada

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam jedynie ten róż Wibo i też nie do końca byłam z niego zadowolona, pigmentacja faktycznie jest słaba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale może i dobrze ;). Zapraszam na rozdanie do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja akurat lubię ten korektor Rimmel, choć ogólnie za produktami tej marki nieszczególnie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że kolorowa kredka się nie sprawdziła, bo miałam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie trafiłam na żaden z tych produktów, ale w sumie ten róż z wibo jest chyba dobry na początkowe przygody z takimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ogólnie nie przepadam za wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...