środa, 4 listopada 2015

YC TURQUOISE SKY


Witajcie;)
Dziś pomęczę Was recenzją kolejnego wosku z Yankee Candle. Tym razem zostawiłam dla Was egzemplarz o nieco innej woni zapachowej. Ciekawi czy polubiłam się z tym woskiem?
Zapraszam!




Wosk wizualnie może kojarzyć się z wakacjami i ciepłym słońcem. Na sucho pachnie bardzo naturalnie, aż chce się go wąchać cały czas. Bardzo lubię świeże i energetyzujące zapachy wosków. Ten zdecydowanie taki jest!
Nie tylko świeżość jest głównym atutem tego wosku. Przewodnią wonią jest dość kwaśny zapach owoców cytrusowych, trochę egzotycznych. załamany świeżością bryzy oraz nutką piżmową Nuty zapachowe wosku to piżmo, trawa morska oraz bryza. Wszelkie te nuty można wyczuć po odpaleniu tego wosku. Zapach jest intensywny ale bardzo świeży i nie jest to wosk z serii 'tych' łazienkowych. Jest to zdecydowanie wosk pokojowy, którego nie trzeba szybko gasić z racji jego intensywności. Zapach w mig rozprzestrzenia się po pokoju i możemy cieszyć się nim przez długi, długi czas.



Nazwa: wosk Turquoise Sky
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/124-turkusowe-niebo-turquoise-sky.html



Znacie ten wosk?
Może znajdzie się ktoś, kto również go pokocha;)


Pozdrawiam
nutkowa

21 komentarzy:

  1. niesamowity kolor ma ten wosk, chętnie go wypróbuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu, bo kolorek ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poznać ten zapach :))Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy mnie by się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego wosku jednak może kiedyś się skuszę, w szczególności że ostatnio nałogowo palę woski :) Ten ma genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle, ze spodobalby mi sie, ale czytalam ze wielu osobom nie pasuje i tak sie waham co do niego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie słyszałam, że jest on typowo łazienkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie napewno nie jest to wosk łazienkowy, zdecydowanie pokojowy;) Jednak wiadomo każdy inaczej może go odebrać;)

      Usuń
  8. piekny ma kolor, ciekawe czy zapach zacheca tak samo jak odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy najbliżej okazji sprawdzę zapach :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie wąchałam tego wosku od YC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zwolenniczką takich naturalnych i świeżych zapachów. Fajnie by było mieć trochę lata w swoim pokoju teraz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem zapachu, świetny blog;) dodaję do obserwowanych :):)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...