wtorek, 24 listopada 2015

Waniliowy zawrót głowy z Yankee Candle



Witajcie, mroźne dni sprawiły, że przestawiłam się na delikatniejsze zapachy. Dziś chciałabym Wam pokazać wosk, który obecnie palę.
Zapraszam na recenzję!








Wosk ma typowo delikatną kompozycję zapachową. Wyraźne możemy wyczuć woń wanilii. Nie jest to jednak mdlący zapach, który po dłuższym czasie może się znudzić. Zapach jest delikatny, subtelny oraz wyraźne rozpoznawalny. Wśród nuty waniliowej możemy wyczuć również delikatną woń drzewa sandałowego oraz woń delikatnych przypraw korzennych, w moim odczuciu. Całość ładnie się komponuje i jest idealna wprost w mroźne dni oraz na zbliżającą się zimę.
Kusi mnie połączyć zapach z jakąś kwaśną nutką owocową ale nie mam pomysłu.
Bardzo lubię mieszać zapachy wosków, dzięki temu, że wosk możemy pokruszyć, mieszanie zapachów jest banalnie proste i ciekawe.


Cena: 7 zł
Wosk możecie kupić: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/127-satynowa-wanilia-vanilla-satin.html?search_query=vanilla+satin&results=6

Co myślicie o tym wosku?
Znacie ten zapach?


Pozdrawiam
nutkowa




18 komentarzy:

  1. Nie wąchałam jeszcze tego zapachu :) Ale nie przepadam za waniliowymi rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zapachy, więc to coś dla mnie i mojego nosa :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Woski YC już mnie przestały kusić, ale zapach wanilii uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach bardzo zimowy i bardzo mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie waniliowe zapachy i podejrzewam, że ten również przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam zapach wanilii <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię zapachu wanilii, więc ten wosk nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten wosk :) Dla mnie pachnie przepięknie, idealny na okres jesienno-zimowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandał to jest to, uwielbiam drzewne nuty zapachowe z nim na czele.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego zapachu akurat nie znam, ale ogólnie uwielbiam Yankee Candle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny na okres jesienny i zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnio lubię waniliowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam 2 woski z YC ale jakoś szału na nie nie czuję, fakt niektóre fajnie pachną, ale czasem wole sobie zmieszac z wodą olejek eteryczny i też cudnie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię olejek ale z woskiem mniej roboty;) Pozdrawiam

      Usuń
  14. uwielbiam te zapachy ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Po wosku Vanilla Cupcake trochę nabrałam wstrętu do waniliowych zapachów - co za dużo, to niezdrowo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba wszystko z umiarem ;) Pozdrawiam

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...