środa, 18 listopada 2015

Moja kosmetyczna wishlista | Planowane zakupy w Dniu Darmowej Dostawy



Cześć, na moim blogu nigdy nie było postu typu wishlist ale planuję to zmienić. Myślę, że te wpisy są przydatne, zawsze możecie odradzić zakup planowanej rzeczy lub też utwierdzić w przekonaniu dobrego wyboru.
Jeśli jesteście ciekawe co planuję kupić w najbliższym czasie, zapraszam na post!





Moja wishlista jest stworzona nie tylko jako lista chciejstw kosmetycznych ale i list zakupów, które planuję dokonać w Dniu Darmowej Dostawy- DDD, który już po woli się zbliża i myślę, że warto przemyśleć co kupić, tym bardziej, że możemy kupić coś nie tylko dla siebie ale i także dla bliskich jako prezent.

Nie przedłużając zapraszam;)



1. Paletka matowych cieni- MUR ESENTIAL MATTES 2

Od jakiegoś czasu myślałam nad zakupem paletki kultowych matowych cieni, które spiszą się doskonale do codziennych,  lekkich makijaży. Mat zawsze jest w modzie a ta paletka ma kolorystykę, która mi bardzo odpowiada do tego cena i dostępność jak najbardziej na plus.

2. Top Coat- Poshe

W mojej małej kolekcji topów nr 1 jest Seche Vite, jednak fakt iż lekko przyciemnia kolor trochę mi przeszkadza. Jeśli chodzi o ciemne kolory- ok, lecz kiedy nakładam lekki, pastelowy róż a po nałożeniu topu staje się on ciemniejszy, trochę to irytuje. Na wielu blogach czytałam, że Poshe tego nie robi, więc chciałabym go przetestować.

3. Pomadki Freedom

Od jakiegoś czasu podobają mi się mocne, odważne kolory pomadek do ust. Kusi mnie odcień fuksji oraz koralu z firmy Freedom, która robi furorę w blogosferze. Pomadki są tanie i w miarę dobrej jakości, jak dla mnie wystarczające.

4. Lusterko na stopce - metalowe

Takie lusterko przyda mi się napewno po ślubie w nowym domu, jednak myślę już nad wymianą mojego starego. Klasyczne duże lusterko ze stroną powiększającą na stopce, do tego w neutralnym metalicznym odcieniu - idealne dla każdej kobiety.


5. Rosyjskie mydło do ciała i włosów

Szukam czegoś delikatnego i nowego do mycia włosów. U wielu z Was widziałam zachwalane mydło rosyjskie, myślę, że to fajna alternatywa dla typowego szamponu do włosów.

6. Zestaw pędzli MUR 

Potrzebuję pędzla do podkładu oraz nowego do pudru, brwi, eyelinera iiii taki zestaw przydałby mi się bardzo. Wygląda bardzo elegancko a do tego pędzle są dobrej jakości.

7. Podkład MUR The One Fundation 1

Podkład idealny dla osób, które mają problem z doborem idealnego podkładu. Jest biały i można nim rozjaśniać inne, zbyt ciemne podkłady. W swojej kosmetyczce mam 3 podkłady wymagające rozjaśnienia, więc ten produkt to moje must have.

8. Such szampon Batiste

Tej wersji jeszcze nie miałam a same szampony batiste bardzo lubię, więc z chęcią wypróbuję nową wersję zapachową.




Macie swoją wishlistę?
Może powyższe kosmetyki Was zaciekawiły?
Dajcie znać;)


Pozdrawiam
nutkowa

31 komentarzy:

  1. Podoba mi się paletka i jej odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelków nigdy za dużo. Mam jedną paletkę tej marki. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę spełnienia twoich małych marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robię takich list, ale te szminki mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki z Freedom też są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą paletką mnie zauroczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię Seche Vite, bo ma toluen w składzie; dobrze, że chcesz inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie jest to mój ulubieniec jeśli chodzi o utwardzacze ale poshe bardzo mnie ciekawi;)

      Usuń
  8. Mnie zachęciło to rosyjskie mydło, ale sama nie wiem. Zraziłam się do produktów tego typu, chociaż zawsze można go zużyć do mycia ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam własnie czegoś innego wypróbować i padło na to mydło;)

      Usuń
  9. Jak na razie na moej liście z darmową dostawą jest zakup pająka-zabawkę dla chrzesniaka bo już sobie zapragnął ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku korzystając z DDD nie zakupiłam prezentów jak w zeszłym roku;) pewnie zabawka mu się spodoba;)

      Usuń
  10. To cedrowe mydło jest super, polecam też miodowe, ale bardziej do ciała bo w przypadku włosów może przyspieszać przetłuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie zmartwiłaś bo u mnie miałoby przeznaczenie jedynie do włosów...

      Usuń
  11. Znam i lubię szampony Batiste oraz podkład nr 1 z MUR ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę Ci trochę podpowiedzieć :)
    Paletka MUR - mam obie, matową i tę satynową i jak dla mnie cienie są bardzo do siebie podobne, trochę słabo napigmentowane, bez dobrej bazy słabo wyglądają na powiece no i niekoniecznie przyjemnie się blendują.
    Utwardzacz Poshe - wcale nie daje większego błysku niż jakikolwiek inny, tańszy (np. z Rimmel), co więcej bardzo szybko gęstnieje, znacznie szybciej niż top coat z Essie czy Seche Vite.
    Polecam Batiste Floral - pachnie jak perfumy, a nie jak suchy szampon :) nawet Naznaczony powiedział mi, że wyjątkowo ładnie pachnę po tym jak go użyłam.
    Pomadki Freedom - miałam jeden kolor, ale szczerze mówiąc, bez szału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tam gdzie robiłam zakupy nie było już batiste, który polecałaś ale kiedyś napewno go wypróbuje;) poshe mnie bardzo ciekawi a gdy zgęstnieje potraktuje go rozcienczalnikiem;) Dziękuję kochana za rady;) Pozdrawiam;);*

      Usuń
  13. Zaciekawily mnie te pędzle :) może się na nie skuszę :) z tych produktów miałam tylko suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O żesz! Nie zauważyłam, żeby seshe przyciemnial lakiery o.O
    Czy ten od poshe nie rozmazuje wzorków? Jeśli tak to chętnie przetestuje ;)

    +tez planuje taki post, tylko u mnie główna rolę będą grać lakiery i płytki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam to całkiem przypadkiem kiedy grzebiąc w pudełku z lakierami do ręki wpadł mi wzornik, na którym miałam lakier z moich obecnie pomalowanych paznokci i okazał się lekko ciemniejszy ten z topem...teraz za każdym razem porównuje kolor z buteleczką i wzornikiem i faktycznie jasne odcienie są nieco ciemniejsze... podobno poshe tego nie robi a spisuje się tak dobrze jak SV, wzroków podobno nie rozmazuje, nie jest drogi, więc można przetestować;) Pozdrawiam;);*

      Usuń
  15. też chciałabym zakupić to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam biały podkład z MUR, przydaje się. :) Paletki od nich uwielbiam i również z niecierpliwością czekam na DDD. :D
    Fajny blog, obserwuję. :)
    Zajrzyj do mnie w wolnej chwili. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te paletki Revolution są świetne , mam jedną i jestem bardz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałaby mi się taka uniwersalna paletka cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spoko są te pomadki z Freedom, ale z trwałością szału nie ma :< A i ostatnio spotkałam je u siebie w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdzie niestety w pepco ich nie widziałam...

      Usuń
  20. Na mojej liście też chyba się znajdzie podkład z MUR :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam to mydło cedrowe i u mnie się nie sprawdziło :) A ten podkład z MUR to świetny pomysł, mi też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...