środa, 11 listopada 2015

Holograficzne paznokcie raz!


Cześć!
Dawno nie było tu postu typowo paznokciowego ale to trochę dlatego, że je trochę ostatnio zaniedbałam. Jednak dziś chciałabym Wam pokazać moje odkrycie, mianowicie holograficzny lakier z Orliflame!
Zapraszam na dalszą część postu!





Moje paznokcie ostatnio były poddawane ciężkim pracom, dlatego też nie były w najlepszym stanie- łamały się, rozdwajały i kruszyły. Ostatnio jednak kiedy ich długość trochę się wyrównała, postanowiłam ubrać je w całkiem przypadkowy lakier, jaki wpadł mi do ręki z mojego zbioru.

Jest to jego debiut a naprawdę mnie zaskoczył.








Lakier na żywo wygląda na holograficzny i naprawdę tak jest! W słońcu cudownie się mieni a do tego  długo wytrzymuje bez użycia topu nawet 4 dni bez odprysków!
Do pokrycia bez smug wystarczy już jedna grubsza warstwa lub dwie naprawdę cienkie.
Na zakończenie dodam, że lakier całkiem szybko schnie w porównaniu do innych.
Jedynym minusem może być to, że kiedy dostanie się pod skórki, ciężko go zmyć, nawet przy użyciu korektora co możecie zobaczyć na jednym zdjęciu wyżej.

Nie sądziłam, że ten lakier tak dobrze spisze się u mnie i będzie jednym z moich ulubieńców.

Napewno będę po niego sięgać częściej, gdy czasu na manicure będzie niewiele a chciałabym żeby moje paznokcie ładnie wyglądały;)



Jak Wam się podoba efekt?

Pozdrawiam
nutkowa

30 komentarzy:

  1. Świetny kolorek, ja bardzo lubię takie lakiery, które same w sobie sa ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Bardzo ładnie wygląda. Czaiłam się na niego jak był w sprzedaży ale wg mnie ta seria miała nieco za wysokie ceny jak za taką małą buteleczkę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohhh kocham holo! Ten jest cudny <3
    Nie miałam pojęcia, że oriflame ma takie lakiery w ofercie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest świetny! Do tego masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawiłabym sobie chociaż jeden :) Buziak na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością ładnie by wyglądał również na stopach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny efekt, takiego czegoś jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Oriflame ma w ofercie holo :O

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam holograficzne lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny efekt, ale nie do końca dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny efekt! :) Bardzo ładne masz paznokcie ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Prób miałam kilka, ale ten efekt jakoś nigdy do końca do mnie nie przemawiał :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety, piękny kolor i piekne pazurki :)

    Zapraszam na mego bloga : www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt! Też ostatnio miałam na swoich paznokciach Holo Efekt od Indigo! :)
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie :) A odcień lakieru niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie to wygląda, ja mam z Indigo i jest super. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...