czwartek, 1 października 2015

Yankee Candle: wosk November Rain



Witajcie.
Jesień już na dobre zagościła i pomimo iż jest sucha i słoneczna, dziś na przekór przedstawiam Wam wosk zapachowy Yankee Candle - November Rain. Ciekawi czy przypadł mi do gustu?
Zapraszam na recenzję!





Wosk kupiłam całkiem przez przypadek w jednym ze sklepów z drobiazgami w dziale ze świecami, kominkami itp. Zapach na sucho bardzo mnie zainteresował, więc postanowiłam, że wrzucę go do koszyka i będę palić w jesienne wieczory.

Na sucho wosk nie pachnie szczególnie intensywnie i nie jest drażniący. Pierwsze co poczułam wąchając go na sucho to szałwia, która przebiła wszystkie inne nuty zapachowe. Bardzo lubię ten zapach, ogólnie wszelkie zioła i zapachy z nimi związane mi nie przeszkadzają.
Jak zwykle odpalając nowy wosk, do kominka wrzuciłam odrobinę wosku. Już po chwili w pokoju unosił się dość intensywny i silny zapach. Oczywiście oprócz szałwii wyczułam również delikatną woń owoców cytrusowych a także nutkę męskich perfum, którą później okazało się drzewo cedrowe i bursztyn. Zapach pomimo wszystko jest dość rześki i świeży oraz nie duszący.


Cena: ok. 7zł
Dostępność; sklepiki z drobiazgami, sklepiki z zapachami dla domu, sklepy internetowe typu: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/334-listopadowy-deszcz-november-rain.html

Miałyście ten wosk?
Jakie zapachy palicie jesienią?

Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio naszło mnie na miksowanie zapachów i teraz zaczynam palić mieszanki różnych wosków. Napewno kiedyś pojawi się post o tym jakie zapachy mieszam a także co robić gdy wosk jest zbyt intensywny a mimo to chciałybyśmy się nim cieszyć.


Pozdrawiam
nutkowa

22 komentarze:

  1. Muszę w końcu wypróbować :) Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten wosk ;) Coraz bardziej mnie kuszą woski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kiedyś kusiły do czasu zakupu pierwszego;)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego wosku z Yankee candle, ale bardzo mnie kuszą. Boję się, że stanę przed gablotą i nie wezmę nic, bo nie będę mogła się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest niesamowicie trudny, ponieważ wosków jest mnóstwo a wszystkie tak cudnie pachną;)

      Usuń
  4. Może już czas kupić i wypróbować wosk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto zacząć testować zapachy a zwłaszcza w jesienne wieczory;)

      Usuń
  5. Miałam ten wosk w wersji małej świecy i bardzo go lubiłam. Na okres jesienny moim zdaniem jeden z lepszych zapachów firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, ja już planuje zakup świec ale muszę trochę kaski odłożyć na taki wydatek;p

      Usuń
  6. Bardzo mnie zaciekawił :) Uwielbiam nutki męskich zapachów w woskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również a ten zdecydowanie taki jest;)

      Usuń
  7. Ja preferuję słodycz, więc zapach nie dla mnie raczej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zbyt lubię słodycze no chyba, że jest delikatny i nie duszący;)

      Usuń
  8. Akurat tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że następnym razem też go kupię, jak ten wykończę;)

      Usuń
  9. ciekawią mnie te woski już od jakiegoś czasu ale przyznam się szczerze że nie bardzo się orientuje ja go palić bo kominka nie mam :P są jakieś podgrzewcze do tego czy jak ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz pokazane jak go palić :)
      https://www.youtube.com/watch?v=48tA52NvejM

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Warto mieć jakiś fajny, chociaż jeden;D ja uwielbiam cały pokój w pięknym zapachu;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...