niedziela, 11 października 2015

Yankee Candle | wosk Midnight Oazis



Cześć. Dziś post typowo zapachowy dzięki woskowi od Yankee Candle o bardzo intrygującej nazwie Midnight Oazis. Jesteście ciekawi co to za zapach?
Zapraszam na dalszą część postu!

Zapach przede wszystkim jest przeznaczony dla fanek typowo męskich zapachów. Zdecydowanie to ja! Wosk na sucho pachnie bardzo intrygująco i w miarę delikatnie, natomiast po odpaleniu dość szybko rozprzestrzenia się po pokoju dając bardzo silną woń. To co na pierwszy rzut możemy poczuć to lekko słodka nuta połączona z czymś kwaśnym. Kompozycja wosku to owoce cytrusowe, bryza morska oraz drzewo sandałowe. Właśnie owe drzewo sandałowe w połączeniu z delikatną wonią morskiej bryzy, sprawia wrażenie unoszących się w powietrzu męskich perfum. Wosk podpalam tylko na chwilkę, ponieważ jest bardzo intensywny i w większej dawce może drażnić nosek.
Midnight Oasis to zdecydowanie kolejny mój ulubieniec.




Cena: ok. 7 zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/430-midnight-oasis.html

Co myślicie o tym zapachu?


Pozdrawiam
nutkowa

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię męskie zapachy! Lecz tego wosku nie miałam jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo osób za nimi przepada;)

      Usuń
  2. Z tego co piszesz mi by się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zachęcam do nabycia takiego gagatka;)

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa zapachu. Ja wczoraj kupiłam świeczkę YC o zapachu Cranberry Twist, która towarzyszy mi dzisiejszego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ciekawi mnie zapach bo czytałam o nim i mógłby mi się spodobać;)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego zapachu :) uwielbiam YC :) wieczór z dobrym woskiem w kominku to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w YC. Lubię je ze zapach, formę i jakość. Mam już małą kolekcję świec, tart i ciągle jestem w poszukiwaniu nowych zapachów. Uważam, że warto zainwestować pieniądze w tak dobry produkt:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...