wtorek, 6 października 2015

Eveline Cosmetics: Poczwórne cienie do powiek Quatro Eyeshadow


Witajcie. Ostatnio na moim blogu dość dużo recenzji kolorówki. I bardzo dobrze! Muszę Wam powiedzieć, że mój makijaż z biegiem czasu jest coraz bogatszy. Pomimo iż nadal lubię make up typu natural look, staram się zawsze urozmaicać go jakimś fajnym akcentem.
Dziś recenzja cieni do powiek od Eveline.
Zapraszam serdecznie na dalszą część postu!




Cienie do powiek towarzyszyły mi prawie od momentu, gdy zaczęłam używać pierwszy raz kosmetyków kolorowych. Baa za czasów szkoły średniej używałam ich bardzo często. Nie tylko robiąc makijaż na co sobotnią imprezkę ale również do szkoły, choć wtedy makijaż był bardziej subtelny.

Ostanio mam ochotę na same matowe cienie, dlatego ta paletka nie zawiodła mnie do końca.
W plastikowym pudełeczku znajdziemy 4 cienie  o różnym odcieniu.



Pierwszy to typowy perłowy odcień, który jest bardzo jasnym kolorkiem. Nie jest to typowa biel, raczej ecru w stronę śmietanki. Świetnie nadaje się do rozświetlenia kącików oczu.
Drugi cień jest nieco bardziej odcieniem karmelu, nadal połyskujące drobinki są obecne w tym odcieniu. 
Trzeci i mój ulubiony odcień jak się domyślacie to typowy brązowy czysty mat. Piękny!
Czwarty jest to najciemniejszy odcień czekoladowy. Drobinki widoczne jak w pozostałych tj. 1,2.




Przepraszam za moje brudne pazurki ale naskrobałam w nie trochę cienia a zobaczyłam to dopiero po dodaniu zdjęcia.


Swatche cieni są  w różnym oświetleniu.




Cena: nieco ponad 16 zł
Kolor:  set 4 
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/cienie-quattro-p40670

Cienie mają dość  dobrą pigmentację i nawet bez użycia bazy ładnie prezentują się na powiece.
Fanki smoky eye mogą szaleć z tą ''paletką'', ponieważ bez problemu przy użyciu tych odcieni możemy stworzyć ciekawy makijaż oka.
Cienie trochę się osypują ale nie jest to uciążliwe, miewałam gorsze cienie. 
Bardzo fajną sprawą jest to iż set jest dostępny w kilku ciekawych wariantach kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Cienie są moim zdaniem dobre jakościowo, nie wymagam cudów od cieni, nie jestem profesjonalną makijażystką, więc u mnie dobrze się spisują.
Ostatni kolor (nr 4)  możemy używać również do lekkiego podkreślenia brwi, jeśli ktoś ( tak jak ja ) ma jasne i słabo widoczne.




Słyszałyście o tej paletce?
Używacie cieni do powiek?




Pozdrawiam
nutkowa

22 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy, ale lubię tę firmę :) Kolorki ma za to bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak;) a do tego w tym sezonie bardzo na topie kolorki;)

      Usuń
  2. bardzo ładne kolorki, idealne do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich nie miałam. Teraz mam bana na cienie do powiek, ale intensywnie denkuje to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już w planach paletkę matowych cieni;D

      Usuń
  4. Ale ładne kolory :) totalnie moje odcienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej, al zamiast niej zamówiłam sobie paletkę Sleek - 12 cieni za 39 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam sleeka ale jakoś nic mi nie pasuje z ich paletek...

      Usuń
  6. Nie przepadam za cieniami Eveline, według mnie z tej kategorii cenowej dużo lepsze są cienie Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy cieni z tej firmy, jeśli mają matowe to się skuszę;D

      Usuń
  7. Ładne, ale nie dla mnie, bo takie kolory wolę w macie. zresztą te nowe paletki My Secret wydają się dużo fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ich jeszcze a maty uwielbiam;D

      Usuń
  8. Lubię takie kolorki :)
    Dyskretne, eleganckie i gustowne.
    Tylko zaglądałam jeszcze, czy przypadkiem nie ma zdjęcia,
    które pokazuje te cienie w zrobionym makijażu.
    Nie tylko kolory cieni oraz dobrej jakości pędzle do makijażu są ważne,
    ale przede wszystkim dobry gust, wprawna ręka i umiejętności
    w wykonywaniu profesjonalnego
    makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio zrobilam przeglad cieni i wyrzuciłam sporo. i kupilam 1 paletke, właśnie tę. i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...