niedziela, 20 września 2015

YC: Beach Holiday



Czy ktoś z Was nie lubi wakacji na plaży? Myślę, że dzisiejszy post zabierze Was choć trochę  właśnie w to miejsce.

Zapraszam!



Od samego początku czekałam na wosk, który zapachem zabierze mnie na plaże i poczuje się jak na wakacjach. Wosk YC Beach Holiday ma dość specyficzny zapach. Na sucho pachnie bardzo świeżo i faktycznie możemy poczuć prawdziwą morską bryzę. Zapach przede wszystkim po odpaleniu jest bardzo intensywny i mi osobiście kojarzy się z zapachem, który pasuje do łazienki. Jest to jeden z tych zapachów od YC, który naprawdę charakteryzuje się świeżością, rześkością po części przenosi on nas myślami na plaże ale przez chwilę. Świetnie spisuje się w dużych pomieszczeniach, ponieważ jest dość intensywny i w małych może być duszący. Zdarza mi się na kwadrans zapalić go w łazienkach co ostatnio bardzo mi się spodobało.

Nazwa: Yankee Candle Beach Holiday
Cena: 7 zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/967-beach-holiday.html?search_query=beach+holiday&results=6

Lubicie takie zapachy? Macie jakiś wosk zapachowy?
Jakie są Wasze ulubione woski?

Pozdarwiam 
nutkowa

4 komentarze:

  1. Nie miałam go, lecz przypuszczałam, że będzie to bardziej łazienkowy zapach a ja preferuję słodkie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczyłam na zapach do pokoju ale do łazienki też jest spoko;)

      Usuń
  2. Mam go, ale raczej do mnie nie przemawia na sucho (muszę go w końcu odpalić!). Uwielbiam wszelkie słodkie, owocowe zapachy, a ten kupiłam na początku zainteresowania woskami, kiedy jeszcze nie wiedziałam, co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie i owocowe to polecam fruit fussion oraz citrus tango;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...