piątek, 25 września 2015

Eveline Cosmetics: Puder mineralny ANTI-SHINE COMPLEX


Witajcie. Dziś chciałabym Wam pokazać kosmetyk za który nie trzeba wydawać fortuny by wykończyć swój makijaż.
Zapraszam na recenzję!




Zawsze robię sobie zapasy pudrów, kiedy tylko znajdę swój ideał. Tak było z kultowym pudrem z rossmanna ale niestety firma zaczęła kombinować z kolorystyką i już się w tym wszystkim nie odnalazłam. Tak więc od nowa poszukiwałam idealnego pudru. Z pomocą przyszedł puder mineralny z firmy Eveline.

Posiadana przeze mnie wersja kolorystyczna to 34 Medium Beige ale odcieni jest naprawdę wiele, więc każdy znajdzie coś dla siebie.



Zapach: delikatny
Pojemność: 14 g 
Cena: ok. 15 zł
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/5901761904468-puder-art-make-up-matujacy-puder-mineralny-z-jedwabiem-p40811






Na mojej normalnej cerze puder spisywał się świetnie. Po aplikacji nie ciemniał, co niektóre pudry miały w zwyczaju robić. Ujednolicał kolor skóry, zmatowił ale nie robił przy tym efektu maski. Produkt nie zapychał po dłuższym czasie stosowania. Nie odnotowałam również podrażnień ani wysypu niedoskonałości. Po nałożeniu podkładu, puder doskonale utrwalał i dopełniał makijaż. Twarz po nałożeniu pudru wyglądała zdrowo i naturalnie. Myślę, że w przyszłości skuszę się na inne odcienie tego pudru, ponieważ mamy spory wybór. Co najważniejsze w ofercie znajdziemy odcień transparentny co mnie bardzo cieszy. Puder nie pyli tak strasznie jak robią to inne tańsze pudry oraz nie pęka w opakowaniu co mogłoby skutkować kruszeniem się kosmetyku. Bardzo lubię pudry prasowane, zawsze możemy je zabrać ze sobą i w ciągu dnia przypudrować nosek, aplikacja jest wygodniejsza i przede wszystkim szybsza, niż w przypadku sypkich pudrów.
Bardzo lubię stosowac go solo na czystą skórę do delikatnych naturalnych makijaży. Skóra twarzy jest dzięki temu delikatnie zmatowiona, kolor lekko wyrównany a puder nie jest widoczny praktycznie na skórze. 

Co o nim myślicie?

Lubicie prasowane pudry czy raczej sypkie?

Pozdrawiam
nutkowa

20 komentarzy:

  1. mam go, ale jeszcze nie zaczęłam testować. ogólnie większość kosmetyków eveline jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam kosmetyków Eveline, może pora po nie wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam sporą przerwę od tych kosmetyków;)

      Usuń
    2. dobrze jest czasem odpocząć od danej marki xd

      Usuń
  3. ja ogólnie nie używam pudru, chyba że mam troche za jasny podkład to nakładam puder to wszystko fajnie się wyrównuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, jednak ja podkłady zawsze mam za ciemne i muszę rozjaśniać;(

      Usuń
  4. Uwielbiam ten puder, u mnie też spisywał się świetnie ;)

    Zapraszam tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, w ogóle kosmetyki eveline są mi jeszcze obce ale jak widać warto na nie się skusić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto gdzieś Ty była? Ja już w gimnazjum ich używałam a trochę latek mam;p

      Usuń
  6. Obecnie denkuję mój ulubiony puder z Essence, a dzisiaj kupiłam puder ryżowy z Paese i jestem bardzo ciekawa jak mi się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o Paese ale jak narazie nic nie kupuję- zużywam zapasy;))

      Usuń
  7. jeszcze go nie miałam ale może warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, nie zrobi krzywdy a jest ciekawym produktem.

      Usuń
  8. Nie przepadam za kosemtykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jest w każdej drogerii, czasem może trafić się promocja;D

      Usuń
  10. Prasowane pudry są wygodniejsze, ale jednak wolę sypkie - mineralne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...