czwartek, 3 września 2015

Essie Blossom Dandy i stemplowe piórka


Cześć! Wiem wiem, dawno nie było postu paznokciowego ale we wakacje moje paznokcie źle się miały i nie malowałam ich już tak namiętnie. Jednakże dziś przybywam z tym co udało mi się namalować w pewny letni ciepły dzień.
Zapraszam!




Gwiazdą dzisiejszego postu będzie Essie BLOSSOM DANDY. Jest to piękna delikatna, pastelowa mięta, której bliżej do niebieskości aniżeli do zieleni. Kolor jest nieco rozbielony co świetnie wygląda na opalonych dłoniach.





Przepraszam Was z góry za moje suche, pozadzierane skórki ale niestety wakacje mi nie sprzyjały pod względem utrzymania paznokci i rąk w dobrym stanie, więc musicie mi to wybaczyć.






Zdjęcia robione są kilka dni po pomalowaniu, więc są lekkie odpryski. Kolor trzymał się niecałe 4 dni bez topu co mnie zaskoczyło.
Piórka pochodzą z płytki XIUYA-20.


Jak Wam się podoba zdobienie?
Lubicie piórka na paznokciach?



Pozdrawiam
nutkowa

12 komentarzy:

  1. Piękny kolor lakieru i śliczne zdobienie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor najładniejszy z całego mojego zbioru chyba;D

      Usuń
  2. Ahhh piórka! Chcę takie mani na swoich paznokciach, biorę nawet z takimi skokami, bo i tak są lepsze od moich xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz kochana?! U Ciebie zawsze wszystko takie zadbane i bez skazy;)

      Usuń
  3. piórka wyglądają obłędnie <3 ostatnio bardzo podoba mi się taki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż dziwne, że przy tylu płytkach jakie posiadam nie mam ani jednego piórkowego wzoru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy piórka tego lata bardzo mi się spodobały i płytka zamówiona była ze względu na nie, choć ma inne ciekawe wzorki;)

      Usuń
  5. Wow, 4 dni bez topu? Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie tak, choć były ostatniego dnia trochę styrane na niektórych końcach;p

      Usuń
  6. Bardzo lubię piórka, Twoje zdobienie jest bardzo ładne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...