wtorek, 11 sierpnia 2015

PILOMAX: Zestaw do pielęgnacji włosów blond | Szampon+odżywka


Cześć, jestem ciekawa ile z Was używa kosmetyki do włosów z tej samej serii. Ja ostatnio miałam okazję testować kosmetyki firmy PILOMAX, która wypuściła na rynek ciekawe zestawy do włosów blond oraz ciemnych. Dzisiejszy zestaw, który Wam przedstawię przeznaczony jest do pielęgnacji włosów blond, jest to szampon i odżywka.
Zapraszam na recenzję!




Szampon PILOMAX- krok 1: Pielęgnacja, włosy jasne


Szampon znajduje się w małej poręcznej tubce zamykanej na zatrzask typu klik. Podczas mycia głowy, gdy mamy mokre ręce, nie sprawia problemu z otwarciem tubki. Opakowanie jest solidne i nawet podczas upadku nic się nam nie zniszczy i nie rozleje.
Na opakowaniu znajdują się same  najistotniejsze informacje, nie znajdziemy tu żadnych  kolorowych niepotrzebnych napisów dodatkowych .




Konsystencja: dość rzadka
Zapach: delikatny, lekko słodki
Kolor: przezroczysty
Pojemność: 70 ml
Cena: 22 zł/ 200 ml
Dostępność: http://www.wax-sklep.pl/produkt/pielegnacja-krok-1-szampon-do-wlosow-jasnych-200ml/ oraz wszelkiego rodzaju apteki a nawet w niektórych drogeriach


Skład:




Szczególnie nie przywiązuje wielkiej wagi do szamponu, przede wszystkim ma on nie podrażniać mojej skóry głowy, dobrze oczyszczać włosy z zanieczyszczeń oraz nie wysuszać ich.

Powyższy szampon spełnia wszystkie obietnice producenta: nadaje połysk oraz nie wysusza  a włosy są lekko nawilżone. Przede wszystkim są one oczyszczone, delikatne i mięciutkie w dotyku. Nie zauważyłam również aby skóra głowy była podrażniona,  jest również łagodny dla samych włosów. Włosy u nasady nie są oklapnięte. Ponadto nie zauważyłam szybszego przetłuszczania się skóry głowy. Po dłuższym czasie stosowania uważam, że szampon jest ciekawym produktem. Powyższy egzemplarz jest przeznaczony do włosów farbowanych jasnych, pomimo iż mam włosy naturalny blond to nie zmienił on koloru moich włosów i nie wpłynął na nie w negatywny sposób.




Kolejnym krokiem po użyciu szamponu jest odżywka z tej  samej serii.

Odzywka PILOMAX- krok 2: Pielęgnacja


Odżywka znajduje się w takiej samej tubce jak szampon z identycznym zamknięciem oraz takiej samej pojemności, czyli 70 ml.







Konsystencja: Dość gęsta
Zapach; delikatny, lekko słodkawy
Kolor: biały
Pojemność; 70 ml
Cena: 23 zł/ 200ml 
Dostępność; http://www.wax-sklep.pl/produkt/pielegnacja-krok-2-odzywka-do-wlosow-jasnych-200ml/ oraz j.w.



Skład:




Odżywka wydobywa się z opakowania bez żadnych problemów. Jest dość gęsta jednak nie sprawia to problemów przy jej aplikacji na włosy. Rozprowadza się bardzo szybko i przy tym ładnie pachnie. Odżywkę nakładam najczęściej na włosy na dosłownie 5 minut po czym ją spłukuje, czasem stosuję ją jako maseczkę pod czepek. Włosy po umyciu są ładnie nawilżone, wygładzone oraz ujarzmione są wszelkie odstające włoski. Włosy są faktycznie jakby lekko pogrubione, ponieważ są bardziej zbite co przy moich cienkich i rzadkich włoskach daje całkiem fajny efekt.
Włoski dodatkowo pięknie się błyszcza i nie elektryzują przy czesaniu nawet zwykłą szczotką. Są puszyste i miłe w dotyku a do tego zapach na włosach utrzymuje się jeszcze przez długi czas.

Moje włoski schną zazwyczaj same ale czasem pomagam im suszarką z chłodnym nawiewem i w takich warunkach po użyciu tej odzywki również ładnie wyglądają. Włosy szybko się nie przetłuszczają i nie są obciążone.


Słyszałyście o takim zestawie?
Używałyście może tych kosmetyków?


Pozdrawiam
nutkowa

14 komentarzy:

  1. Tej serii jeszcze nie miałam okazji uzywać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe,bardzo ciekawe.. Ja mam bblond farbowany, włosy cienkie i Przyklapniete. Na razie stosuje zestaw z białego jelenia i jeszcze nie wyrobilam sobie zdania, raz jest ok a potem szopa...
    Może spróbuję następnym razem tego duetu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam białego jelenia narazie ten zestaw mnie zadowolił;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, nie lubię nie wypałów;p

      Usuń
  4. Z tej serii bardziej zaciekawila mnie odzywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna i delikatna dla włosków;)

      Usuń
  5. nie miałam nigdy okazji uzywać kosmetyków z pilomaxu, może kiedys się skuszę na ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmę znam od dawna i ich kosmetyki również od dawna stosowałam ale tego zestawiku jeszcze nie;)

      Usuń
  6. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet lubię produkty tej marki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować tego szamponu, bo ma fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...