czwartek, 9 lipca 2015

Yankee Candle- Citrus Tango



Hej, dawno nie było  tu recenzji wosków zapachowych  od YC, tak  więc dziś zapraszam na wakacyjne tango z cytrusami;)






Od czasu kiedy za oknem powiało wiosenno-letnim wiatrem, zapragnęłam gościć w moim domu bardziej wakacyjne zapachy.
Dziś padło na recenzję wosku Citrus Tango, który z latem kojarzy mi się chyba najbardziej.



Cena: ok. 7 zł
Dostępność:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/638-citrus-tango.html


Wosk tworzą aromaty pomarańczy, limonki i grejpfruta.
Wosk na sucho pachnie bardzo delikatnie i świeżo, natomiast po zapaleniu możemy wyczuć dość intensywną woń. Z pewnością nutką przewodnią jest kwaśny i świeży zapach owoców cytrusowych.
Ja wyczuwam cytrynę, limonkę, grejpfruta, natomiast pamarańcze bardzo słabo. Generalnie aromaty mieszają się i tworzą w rezultacie miły i przyjemny zapach letnich i cytrusowych owoców.
Jeśli lubicie takie zapachy to z pewnością ten wosk przypadnie Wam do gustu.

Zdecydowanie jest to jeden z letnich i świeżych zapachów.



Miałyście ten wosk?
Lubicie takie zapachy?




Pozdrawiam
nutkowa

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie letnio-owocowe zapachy woskow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Yankee Candle jeszcze nic nie miałam ale za to mam manie zbierania różnych świeczek zapachowych :)) muszę w końcu wypróbować ten produkt :) Wzajemna obserwacja? ja już obserwuje i zapraszam do mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam coś przetestować;) ja świeczek mam mało, wolę woski;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...