czwartek, 2 lipca 2015

Twin mani z Trii


Cześć, dzisiejszy post jest wyjątkowy, bo na moim blogu goszczą pazurki przesympatycznej blogerki Trii;) Postanowiłam dołączyć do jej akcji Twin mani i dziś prezentuję Wam co z tego wyszło.
Zapraszam!



Akcja polega na tym, że dwie osoby wykonują manicure przy użyciu tych samych 3 kolorów lakierów oraz jednego wzorku ze wspólnie posiadanej płytki, przy czym jedna osoba wybiera kolory lakierów a druga wzorek z płytki.
Proste prawda?
W naszym przypadku ja wybierałam kolory: brzoskwiniowy, miętowy i czarny a Trii wzorek z płytki XY19.



Oto zdobienie Trii:




Tak prezentują się natomiast moje pazurki:









Użyłam:


Myślę, że zdobienia choć są do siebie podobne to jednak sporo się różnią samym  pomysłem wykonania.
Trii bardzo się postarała robiąc kolorowe naklejki, myślę że bardzo ładnie jej to wyszło.
Najlepsze w tym wszystkiem jest to, że pomimo użyłyśmy jednego takiego samego lakieru (przypadek;D) to jednak odcień na zdjęciach jest całkiem inny. Wszystko oczywiście jest winą innego oświetlenia. Moje zdjęcia robione były przy białym ledowym oświetleniu, dlatego też odcienie są nieco inne.

Cała ta zabawa strasznie mi się spodobała i polecam Wam serdecznie udziały w takich projektach;)


Jak podoba Wam się efekt?
Które zdobienie przypadło Wam do gustu?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Oba zdobienia piękne, lecz najbardziej podoba mi się efekt na pierwszym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, jak jeden kolor się różni! A tak naprawdę żadne zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru, taki z niego gagatek ;)

    Bardzo się cieszę, że chciałaś wziąć udział! Paznokcie wyszły Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł Twin Mani :) Taki sam wzorek, takie same kolory, a jednak każdej z Was wyszło zupełnie co innego :) Bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...