sobota, 18 lipca 2015

Moje niezbędniki kosmetyczne przydatne po opalaniu


Cześć, gorące słońce znów powróciło a wraz z nim wzmożona ochrona ciała przed opalaniem oraz ochrona po opalaniu. Dziś chciałabym Wam zaprezentować moje kosmetyki do opalania.
Zapraszam na post!





Przede wszystkim wychodząc na słońce powinniśmy używać kremów z dużym filtrem aby ochronić naszą skórę przed szkodliwym promieniowaniem. Jednak pielęgnacja skóry po opalaniu jest równie ważna, dlatego przedstawiam Wam dziś kojący balsam po opalaniu oraz chłodzący sorbet od firmy AA, które razem stosowane dają wyraźną ulgę skórze.



AA Sun Balsam po opalaniu kojący z olejem arganowym





Balsam znajduje się w poręcznej, ładnej tubce, z której bez problemu wydostaniemy odpowiednią ilość produktu.




Tradycyjne, wygodne zamknięcie, które bardzo lubię w kosmetykach.




Skład:




Od producenta:

 KOJĄCY Z OLEJKIEM ARGANOWYM   Balsam przynosi ukojenie opalonej skórze. Olej z ogórecznika lekarskiego łagodzi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienie wywołane działaniem promieni słonecznych. Skwalan z oliwek silnie nawilża oraz stymuluje regenerację naskórka, przeciwdziałając uczuciu spierzchnięcia i przesuszenia, a także odbudowuje jej naturalną warstwę ochronną. Dodatek drogocennego olejku arganowego zapewnia głębokie odżywienie i poprawę elastyczności skóry. Lekka konsystencja balsamu gwarantuje szybkie wchłanianie, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze.  


Kolor: biały

Konsystencja: dość gęsta
Zapach: delikatny
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 18 zł
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-526-AA-SUN-Balsam-po-opalaniu-kojacy-z-olejem-arganowym-250-ml-.html




Balsam ma delikatną i kremową formułę, dobrze rozprowadza się na skórze.
Po wmasowaniu w skórę dość szybko się wchłania, jest lekko tłusty ale nie pozostawia tłustego filmu na skórze. 
Zaraz po schłodzeniu skóry lubię go używać, ponieważ zmniejsza zaczerwienienie skóry, łagodzi podrażnienia wywołane silnym słońcem. Balsam dosłownie koi obolałą i poparzoną skórę. Ostatnio lekko przesadziłam i spiekłam sobie plecy, dlatego od razu w ruch poszedł kojący balsam od AA. Odniosłam wrażenie jakby skóra nieco szybciej się zregenerowała i już na trzeci dzień mogłam spać na plecach, pomimo tego, że były czerwone jak rubiny;p
Ponadto balsam nawilża i nie ściąga skóry, po nałożeniu możemy odczuć jak balsam jest ''wpijany'' przez  podrażnioną skórę.
Ogólnie uważam, że jest to ciekawy kosmetyk do pielęgnacji skóry zwłaszcza jak ktoś przesadzi z opalaniem, wtedy może przynieść ulgę.


AA Sun Sorbet po opalaniu chłodzący z drobinkami złota





Od producenta;

 CHŁODZĄCY ZE ZŁOTYMI DROBINKAMI   Sorbet nadaje ciału promienny i świeży wygląd, a jego żelowa konsystencja przynosi uczucie przyjemnego chłodzenia. Złote drobinki rozświetlają skórę, podkreślając opaleniznę. D –pantenol  zapewnia wyjątkowe ukojenie, nawilżenie oraz aktywną regenerację, a gliceryna doskonale zmiękcza i wygładza dotknięty słońcem naskórek.  




Skład:



Kolor: lekko żółty
Zapach: delikatny
Konsystencja: dość gęsta
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 18 zł
Dostępność:  http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-527-AA-SUN-Sorbet-po-opalaniu-chlodzacy-z-drobinkami-zlota-250-ml.html




Od razu po otwarciu tego sorbetu wiedziałam, że się z nim polubię! Uwielbiam kosmetyki, które mają w sobie rozświetlające drobinki a zwłaszcza, gdy są to kosmetyki po opalaniu.
Sorbet nie dość, że pięknie rozświetla naszą opaloną skórę i sprawia, że wygląda ona promiennie i świeżo to jeszcze rewelacyjnie chłodzi. To jego użyłam jako pierwszego, gdy spiekłam sobie plecy, efekt chłodzenia był natychmiastowy. Bardzo mi się to spodobało i cały pierwszy dzień po niemądrym opalaniu używałam tylko jego.
Konsystencja sorbetu jest trochę żelkowata, dostrzegalne drobinki rozświetlające. Na skórze wyglądają one bardzo ładnie i dość naturalnie.
Skóra po użyciu sorbetu jest mięciutka, nawilżona i dobrze schłodzona.
Polecam Wam ten sorbet szczególnie, wtedy kiedy Wasza skóra potrzebuje natychmiastowego ukojenia i ochłodzenia po opalaniu.




Kosmetyki miałam możliwość testować, dzięki uprzejmości firmy AA, której bardzo dziękuję za współpracę. Jednocześnie zaznaczam, że otrzymanie kosmetyków do testów nie wpływało na wyrażaną przeze mnie opinię na ich temat.

Używacie takich ksometyków?
Co myślicie o tym balsamie i sorbecie?


Pozdrawiam
nutkowa

9 komentarzy:

  1. Unikam opalania wiec takie kosmeytyki nie sa mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety codziennie jestem wystawiona na słońce, więc jak najbardziej się przydają;)

      Usuń
  2. Balsamy z aa są najlepsze, sama takich używam gdyż jestem alergiczką i nie wyobrażam sobie zamienić je na żadne inne :) pozdrawiam
    petitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są bardzo delikatne, jeśli ktoś jest alergikiem to one pasują idealnie do takiej skóry;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. mi by takie kosmetyki się nie przydały, bo nawet nie mam czasu na opalanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja korzystam też ze zwykłego oleju kokosowego. Polecam - naprawdę pomaga:-) Tylko trochę niewygodny do transportu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tłustego filmu po tym olejku, dla mnie to kosmetyk musi szybko się wchłonąć żeby było ok;)

      Usuń
  5. Nutkowa mam to samo, nie lubię jak jest tłusty kosmetyk, bo mnie nerwica bierze - wolę jak nawilża ale szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...